Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Revenue manager Libor Kovařík: "To, že vám chodí hodně rezervací, neznamená, že je cena nastavena nízko"

Revenue manager Libor Kovařík: "To, že vám chodí hodně rezervací, neznamená, že je cena nastavena nízko"

Obrázek epizody Revenue manager Libor Kovařík: "To, že vám chodí hodně rezervací, neznamená, že je cena nastavena nízko"

Poslechněte si podcast

12. 5. 2024

58 min

O epizodě podcastu

Mým dnešním hostem je Libor Kovařík, který už dlouhá léta pracuje jako revenue manager v AVE Hotels. Probírali jsme, co obnáší tato práce a jestli je nutné podívat se na každý hotel osobně a ubytovat se v něm, abych jako revenue manager měl všechny informace. Nebo je to spíš na škodu? Dozvíš se, jak je to se strategiemi v rámci hotelového řetězce v revenue managementu. Můžeme aplikovat jednotnou strategii na všechny hotely v řetězci nebo si každý zaslouží svoji? S Liborem jsme probírali i technologie - jak je to s channel managery a ostatními technologiemi při přebírání hotelu a jak mezi sebou technologie komunikují. U přebírání hotelu jsme se zastavili déle - poslechni si, na co se připravit a co si ohlídat. A jako bonus uslyšíš, jak jsme v rámci hotelnictví prožívali historické události jako byly povodně v Praze či sopka na Islandu. Užij si poslech a pokud tě to láká, přihlaš se do prémiového programu Úspěšný hotel: https://pomahamehotelierum.cz/uspesny-hotel/

Mým dnešním hostem je Libor Kovařík, který už dlouhá léta pracuje jako revenue manager v AVE Hotels. Probírali jsme, co obnáší tato práce a jestli je nutné podívat se na každý hotel osobně a ubytovat se v něm, abych jako revenue manager měl všechny informace. Nebo je to spíš na škodu?

Dozvíš se, jak je to se strategiemi v rámci hotelového řetězce v revenue managementu. Můžeme aplikovat jednotnou strategii na všechny hotely v řetězci nebo si každý zaslouží svoji?

S Liborem jsme probírali i technologie - jak je to s channel managery a ostatními technologiemi při přebírání hotelu a jak mezi sebou technologie komunikují. U přebírání hotelu jsme se zastavili déle - poslechni si, na co se připravit a co si ohlídat.

A jako bonus uslyšíš, jak jsme v rámci hotelnictví prožívali historické události jako byly povodně v Praze či sopka na Islandu. Užij si poslech a pokud tě to láká, přihlaš se do prémiového programu Úspěšný hotel:

https://pomahamehotelierum.cz/uspesny-hotel/

Popis podcastu

Vydej se s námi na cestu za úspěšným hotelovým podnikáním. Za každou rezervací je schovaný malý příběh, protože hotel, nebo penzion je více než postel a přenocování. Najdeš zde inspiraci a cenné rady pro budování ziskových ubytovacích zařízení. Přidej se ke komunitě hoteliérů Úspěšný hotel, kteří se podporují a společně mění hotelnictví. Poslechni si příběhy hoteliérů, profesionálů z oboru a odborníky, kteří sdílí své úspěšné příběhy i velké přeslapy. Společně měníme svět hotelnictví k lepšímu a to díky nasazení, otevřenosti, lidskosti a spolupráce. https://pomahamehotelierum.cz