Máš pocit, že recenze na tvoje ubytovací zařízení nepracují pro tebe, ale proti tobě? V jednom z minulých dílů jsme se bavili hlavně o “negativních” recenzích, ale dnes se mrkneme na recenze obecně. Trocha statistiky, trocha analýz a jeden velký průzkum.
Víš, na jaký aspekt jsou při pobytu a následně v recenzích hosté nejvíc hákliví? Odraž se od tohoto poznání a přizpůsob tomu svou komunikaci. Ukaž hostům, že je přínosné psát recenze. Není to žádná věda, jen akční kroky v praxi.
Podíváme se na to, jak s recenzemi pracovat tak, aby ti přinášely srdcové klienty. Jak pomocí recenzí ukázat, že tvůj hotel je skvělý a že do toho dáváš všechno.
Užij si dnešní nabušený díl!
Máš pocit, že recenze na tvoje ubytovací zařízení nepracují pro tebe, ale proti tobě? V jednom z minulých dílů jsme se bavili hlavně o “negativních” recenzích, ale dnes se mrkneme na recenze obecně. Trocha statistiky, trocha analýz a jeden velký průzkum.
Víš, na jaký aspekt jsou při pobytu a následně v recenzích hosté nejvíc hákliví? Odraž se od tohoto poznání a přizpůsob tomu svou komunikaci. Ukaž hostům, že je přínosné psát recenze. Není to žádná věda, jen akční kroky v praxi.
Podíváme se na to, jak s recenzemi pracovat tak, aby ti přinášely srdcové klienty. Jak pomocí recenzí ukázat, že tvůj hotel je skvělý a že do toho dáváš všechno.
Užij si dnešní nabušený díl!
Vydej se s námi na cestu za úspěšným hotelovým podnikáním. Za každou rezervací je schovaný malý příběh, protože hotel, nebo penzion je více než postel a přenocování. Najdeš zde inspiraci a cenné rady pro budování ziskových ubytovacích zařízení. Přidej se ke komunitě hoteliérů Úspěšný hotel, kteří se podporují a společně mění hotelnictví. Poslechni si příběhy hoteliérů, profesionálů z oboru a odborníky, kteří sdílí své úspěšné příběhy i velké přeslapy. Společně měníme svět hotelnictví k lepšímu a to díky nasazení, otevřenosti, lidskosti a spolupráce.
https://pomahamehotelierum.cz