V nové epizodě podcastu Úspěšný hotel si povídáme s Tomášem Křenem. Tomáš je součástí mého týmu a pomáhá hoteliérům v Česku v oblasti obchodu a marketingu, především v malých ubytovacích zařízeních. Jestli se i ty chceš pravidelně potkávat s Tomášem a zjistit, co by tvému hotelu pomohlo marketingově, přidej se k nám do programu Úspěšný hotel:https://pomahamehotelierum.cz/uspesny-hotel/Tomáš dnes s námi sdílí proměnu horského hotelu ve Špindlerově Mlýně, který byl zpočátku plně závislý na OTA portálech.Dozvíte se:Proč se i s velkým podílem zahraničních hostů vyplatí budovat databázi a komunikovat napřímo.Jaká drobná nastavení v Channel Manageru dokážou přinést viditelný efekt.Proč je důležité nečekat zázraky přes noc a mít trpělivost při budování značky.Jak může vlastní polopenze nebo spolupráce s okolím pomoci zvednout mimosezónní obsazenost.Proč jsou některé měsíce v roce kritické a jak s tím pracovat.Užij si dnešní díl a budu se na tebe těšit příště!Zůstaňme ve spojení:instagram https://www.instagram.com/radkatelyckova/LinkedIN https://www.linkedin.com/in/radkatelyckova/Facebook https://www.facebook.com/radkatelyckova.hotelrevenuestrategistYoutube: https://www.youtube.com/@HotelSuccessWithRadka/shorts
V nové epizodě podcastu Úspěšný hotel si povídáme s Tomášem Křenem. Tomáš je součástí mého týmu a pomáhá hoteliérům v Česku v oblasti obchodu a marketingu, především v malých ubytovacích zařízeních. Jestli se i ty chceš pravidelně potkávat s Tomášem a zjistit, co by tvému hotelu pomohlo marketingově, přidej se k nám do programu Úspěšný hotel:
https://pomahamehotelierum.cz/uspesny-hotel/
Tomáš dnes s námi sdílí proměnu horského hotelu ve Špindlerově Mlýně, který byl zpočátku plně závislý na OTA portálech.
Dozvíte se:
- Proč se i s velkým podílem zahraničních hostů vyplatí budovat databázi a komunikovat napřímo.
- Jaká drobná nastavení v Channel Manageru dokážou přinést viditelný efekt.
- Proč je důležité nečekat zázraky přes noc a mít trpělivost při budování značky.
- Jak může vlastní polopenze nebo spolupráce s okolím pomoci zvednout mimosezónní obsazenost.
- Proč jsou některé měsíce v roce kritické a jak s tím pracovat.
Užij si dnešní díl a budu se na tebe těšit příště!
Zůstaňme ve spojení:
instagram https://www.instagram.com/radkatelyckova/
LinkedIN https://www.linkedin.com/in/radkatelyckova/
Facebook https://www.facebook.com/radkatelyckova.hotelrevenuestrategist
Youtube: https://www.youtube.com/@HotelSuccessWithRadka/shorts
Vydej se s námi na cestu za úspěšným hotelovým podnikáním. Za každou rezervací je schovaný malý příběh, protože hotel, nebo penzion je více než postel a přenocování. Najdeš zde inspiraci a cenné rady pro budování ziskových ubytovacích zařízení. Přidej se ke komunitě hoteliérů Úspěšný hotel, kteří se podporují a společně mění hotelnictví. Poslechni si příběhy hoteliérů, profesionálů z oboru a odborníky, kteří sdílí své úspěšné příběhy i velké přeslapy. Společně měníme svět hotelnictví k lepšímu a to díky nasazení, otevřenosti, lidskosti a spolupráce.
https://pomahamehotelierum.cz