Ahoj, dnešním dílem začínáme novou sérii, kde se s tebou budu dělit o své poznatky, zkušenosti a zážitky, které ti můžou pomoct získat srdcové klienty. Začneme tím, jak jsem byla ubytovaná v krásném hotelu v Barceloně. Dozvíš se, proč jsem jim nakonec nedala 5 hvězdiček v recenzi i přestože měl hotel všechno, co mít měl. Ale neměl to nejdůležitější. Co to bylo?
Užij si poslech a dej mi vědět na FB Pomáháme hoteliérům, co pro tebe tvoří úspěch hotelu a co je ta esence, kvůli které se chceš do daného ubytování vracet.
Ahoj, dnešním dílem začínáme novou sérii, kde se s tebou budu dělit o své poznatky, zkušenosti a zážitky, které ti můžou pomoct získat srdcové klienty. Začneme tím, jak jsem byla ubytovaná v krásném hotelu v Barceloně. Dozvíš se, proč jsem jim nakonec nedala 5 hvězdiček v recenzi i přestože měl hotel všechno, co mít měl. Ale neměl to nejdůležitější. Co to bylo?
Užij si poslech a dej mi vědět na FB Pomáháme hoteliérům, co pro tebe tvoří úspěch hotelu a co je ta esence, kvůli které se chceš do daného ubytování vracet.
Vydej se s námi na cestu za úspěšným hotelovým podnikáním. Za každou rezervací je schovaný malý příběh, protože hotel, nebo penzion je více než postel a přenocování. Najdeš zde inspiraci a cenné rady pro budování ziskových ubytovacích zařízení. Přidej se ke komunitě hoteliérů Úspěšný hotel, kteří se podporují a společně mění hotelnictví. Poslechni si příběhy hoteliérů, profesionálů z oboru a odborníky, kteří sdílí své úspěšné příběhy i velké přeslapy. Společně měníme svět hotelnictví k lepšímu a to díky nasazení, otevřenosti, lidskosti a spolupráce.
https://pomahamehotelierum.cz