Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Kamila Sušanková a Resort Pasečná: Jak se dělá rebranding s duší místa

Kamila Sušanková a Resort Pasečná: Jak se dělá rebranding s duší místa

Obrázek epizody Kamila Sušanková a Resort Pasečná: Jak se dělá rebranding s duší místa

Poslechněte si podcast

13. 7. 2025

54 min

O epizodě podcastu

V této epizodě podcastu Úspěšný hotel si povídám s Kamilou o jedinečné cestě proměny původního Pensionu Dobík v srdci Šumavy na dnešní Resort Pasečná . Jak z místa, kde „lišky dávají dobrou noc“, vytvořit značku, která přitahuje hosty silou příběhu, autenticitou a propojením s přírodou?

Dozvíte se:

  • proč rebranding není jen o názvu, logu a barvách,

  • jaký význam má příběh místa a osobní vize majitelů,

  • jak se tvoří destinace a komunita kolem resortu,

  • co znamená prodávat nejen hotel, ale i destinaci,

  • proč je pro úspěch klíčová autenticita, příběh a vlastní energie.

Kamila sdílí otevřeně svou zkušenost marketérky, která vdechla život nejen hotelu, ale i celému kraji. Povídáme si o brandingových rozhodnutích, hodnotách, přírodě, historii a o tom, jak velký rozdíl může udělat opravdovost.

Poslechněte si, jak může hotelová značka vyrůst z hlubokého vztahu k místu – a jak se díky tomu proměňuje v něco mnohem většího než jen prostor k přespání.Video brand manuálu:

https://youtube.com/shorts/TYUkGwGGuOc

Zůstaňme ve spojení:instagram ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/radkatelyckova/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠LinkedIN ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/in/radkatelyckova/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Facebook ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/radkatelyckova.hotelrevenuestrategist⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Youtube: https://www.youtube.com/@HotelSuccessWithRadka/shorts

V této epizodě podcastu Úspěšný hotel si povídám s Kamilou o jedinečné cestě proměny původního Pensionu Dobík v srdci Šumavy na dnešní Resort Pasečná . Jak z místa, kde „lišky dávají dobrou noc“, vytvořit značku, která přitahuje hosty silou příběhu, autenticitou a propojením s přírodou?

Dozvíte se:

  • proč rebranding není jen o názvu, logu a barvách,

  • jaký význam má příběh místa a osobní vize majitelů,

  • jak se tvoří destinace a komunita kolem resortu,

  • co znamená prodávat nejen hotel, ale i destinaci,

  • proč je pro úspěch klíčová autenticita, příběh a vlastní energie.

Kamila sdílí otevřeně svou zkušenost marketérky, která vdechla život nejen hotelu, ale i celému kraji. Povídáme si o brandingových rozhodnutích, hodnotách, přírodě, historii a o tom, jak velký rozdíl může udělat opravdovost.

Poslechněte si, jak může hotelová značka vyrůst z hlubokého vztahu k místu – a jak se díky tomu proměňuje v něco mnohem většího než jen prostor k přespání.

Video brand manuálu:

https://youtube.com/shorts/TYUkGwGGuOc

Zůstaňme ve spojení:instagram ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/radkatelyckova/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠LinkedIN ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/in/radkatelyckova/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Facebook ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/radkatelyckova.hotelrevenuestrategist⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Youtube: https://www.youtube.com/@HotelSuccessWithRadka/shorts

Popis podcastu

Vydej se s námi na cestu za úspěšným hotelovým podnikáním. Za každou rezervací je schovaný malý příběh, protože hotel, nebo penzion je více než postel a přenocování. Najdeš zde inspiraci a cenné rady pro budování ziskových ubytovacích zařízení. Přidej se ke komunitě hoteliérů Úspěšný hotel, kteří se podporují a společně mění hotelnictví. Poslechni si příběhy hoteliérů, profesionálů z oboru a odborníky, kteří sdílí své úspěšné příběhy i velké přeslapy. Společně měníme svět hotelnictví k lepšímu a to díky nasazení, otevřenosti, lidskosti a spolupráce. https://pomahamehotelierum.cz