V dnešním díle se podíváme na ožehavé téma téměř každého hoteliéra a to jsou recenze. Naučím tě, jak se na ně dívat jinou optikou a jak je využít ve prospěch tvého ubytovacího zařízení. Zodpovím nejčastější dotazy, které tě určitě už napadly: Mám odpovídat na recenze? Nemám náhodou skrýt ty negativní a nechat pouze ty pozitivní? A co tím vlastně říkám potenciálnímu hostovi?
Také si rozebereme, odkud recenze nejčastěji proudí, abychom si udělali komplexní obrázek. Podíváme se i na to, kdo nejčastěji recenze píše a jak s tím pracovat.
V dnešním díle se podíváme na ožehavé téma téměř každého hoteliéra a to jsou recenze. Naučím tě, jak se na ně dívat jinou optikou a jak je využít ve prospěch tvého ubytovacího zařízení. Zodpovím nejčastější dotazy, které tě určitě už napadly: Mám odpovídat na recenze? Nemám náhodou skrýt ty negativní a nechat pouze ty pozitivní? A co tím vlastně říkám potenciálnímu hostovi?
Také si rozebereme, odkud recenze nejčastěji proudí, abychom si udělali komplexní obrázek. Podíváme se i na to, kdo nejčastěji recenze píše a jak s tím pracovat.
Vydej se s námi na cestu za úspěšným hotelovým podnikáním. Za každou rezervací je schovaný malý příběh, protože hotel, nebo penzion je více než postel a přenocování. Najdeš zde inspiraci a cenné rady pro budování ziskových ubytovacích zařízení. Přidej se ke komunitě hoteliérů Úspěšný hotel, kteří se podporují a společně mění hotelnictví. Poslechni si příběhy hoteliérů, profesionálů z oboru a odborníky, kteří sdílí své úspěšné příběhy i velké přeslapy. Společně měníme svět hotelnictví k lepšímu a to díky nasazení, otevřenosti, lidskosti a spolupráce.
https://pomahamehotelierum.cz