
Jan Adámek: Prodat hotel za 3 týdny, nebo 2 roky? Klíčová kritéria a zákulisí realitního trhu

V nové epizodě podcastu Úspěšný hotel si Radka tentokrát povídá s Janem Adámkem, expertem na hotelnictví a prodej nemovitostí, který se dělí o své bohaté zkušenosti s fungováním trhu s hotely. Od vizí a komunity až po tvrdou realitu prodeje – co vše je v dnešním hotelnictví klíčové pro úspěch?
Dozvíte se:
- Proč je pro hotel klíčová vize a připravenost lokální komunity , aby nedošlo k „overturismu“.
- Jaká jsou tři hlavní kritéria pro úspěšný a rychlý prodej hotelu , včetně významu technického auditu.
- Jaké trendy ovlivňují současné hotelnictví, od požadavků nových generací až po automatizaci a robotizaci v gastronomii.
- Proč je důležité rozmazlovat klienty a jak emoce a zážitek utvářejí loajalitu hostů.
Otevřený rozhovor o tom, co dělá hotely úspěšnými, jak překonat výzvy při prodeji nemovitostí a kam směřuje budoucnost pohostinství. Poslechněte si, jak důvěra, realistická cena a transparentnost ovlivňují prodej a jak se hotelnictví neustále vyvíjí, aby vyhovělo moderním požadavkům hostů.
Zůstaňme ve spojení:
instagram: https://www.instagram.com/radkatelyckova/
LinkedIN https://www.linkedin.com/in/radkatelyckova/
Facebook https://www.facebook.com/radkatelyckova.hotelrevenuestrategist
Youtube: https://www.youtube.com/@HotelSuccessWithRadka/shorts