Dnes jsem si povídala s Františkem, který provozuje malé ubytovací zařízení ve Františkových Lázních.
Z umístění rezidence vyplývá, jací hosté sem přijíždějí: lázeňská a především německá klientela. František se s tebou podělí, na jaká specifika naráží při každodenní práci s těmito hosty a na co si můžeš dát pozor i ty.
Dotkli jsme se např. tématu platebních karet a obecně platebních metod, které němečtí hosté používají.František sdílí i tipy, jak optimalizoval náklady a třeba jak nově rozvrhnul uklízení pokojů.V závěru také probíráme vztah mezi tímto trojúhelníkem: booking-com, hoteliér a klient.Užij si poslech a nezapomeň se přihlásit do programu Úspěšný hotel: https://pomahamehotelierum.cz/uspesny-hotel/
Dnes jsem si povídala s Františkem, který provozuje malé ubytovací zařízení ve Františkových Lázních.
Z umístění rezidence vyplývá, jací hosté sem přijíždějí: lázeňská a především německá klientela. František se s tebou podělí, na jaká specifika naráží při každodenní práci s těmito hosty a na co si můžeš dát pozor i ty.
Dotkli jsme se např. tématu platebních karet a obecně platebních metod, které němečtí hosté používají.
František sdílí i tipy, jak optimalizoval náklady a třeba jak nově rozvrhnul uklízení pokojů.
V závěru také probíráme vztah mezi tímto trojúhelníkem: booking-com, hoteliér a klient.
Užij si poslech a nezapomeň se přihlásit do programu Úspěšný hotel: https://pomahamehotelierum.cz/uspesny-hotel/
Vydej se s námi na cestu za úspěšným hotelovým podnikáním. Za každou rezervací je schovaný malý příběh, protože hotel, nebo penzion je více než postel a přenocování. Najdeš zde inspiraci a cenné rady pro budování ziskových ubytovacích zařízení. Přidej se ke komunitě hoteliérů Úspěšný hotel, kteří se podporují a společně mění hotelnictví. Poslechni si příběhy hoteliérů, profesionálů z oboru a odborníky, kteří sdílí své úspěšné příběhy i velké přeslapy. Společně měníme svět hotelnictví k lepšímu a to díky nasazení, otevřenosti, lidskosti a spolupráce.
https://pomahamehotelierum.cz