Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Díl 3.: AI agenti v hotelnictví: Jak propojit data, systémy a strategii

Díl 3.: AI agenti v hotelnictví: Jak propojit data, systémy a strategii

Obrázek epizody Díl 3.: AI agenti v hotelnictví: Jak propojit data, systémy a strategii

Poslechněte si podcast

24. 8. 2025

56 min

O epizodě podcastu

Pokračujeme ve 3. díle série o AI agentech s Janem Popovičem, zakladatelem a vývojářem aplikace Inhotel IO. Dnes jsme společně jsme rozebrali:

  • Jak umělá inteligence mění personalizaci hotelových služeb a proč je klíčové nastavit jasnou specializaci hotelu.
  • Jak funguje propojování hotelů s AI platformami a proč bude konzistence v komunikaci hrát zásadní roli.
  • Jak AI agenti dokážou propojit jednotlivá oddělení hotelu a pomoci s revenue managementem, financemi či marketingem.
  • Proč mohou AI asistenti nahradit některé funkce tradičních revenue management systémů, ale lidský faktor zůstane nezbytný.
  • Jak se AI agenti propojují s PMS, CRM a dalšími technologiemi přes API a co to znamená pro praktické řízení hotelu.
  • Proč je nebezpečné spoléhat se pouze na automatizaci bez kontroly a jak se vyhnout „nastav a zapomeň“ mentalitě.

Tento díl nabízí inspirativní pohled do budoucnosti hotelnictví, kde AI asistenti pomáhají optimalizovat procesy, propojují týmy a dávají hoteliérům možnost lépe reagovat na měnící se poptávku – bez ztráty lidského úsudku a strategického nadhledu.

Těším se na tvoje zprávy a komentáře!

Zůstaňme ve spojení:

instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/radkatelyckova/

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠LinkedIN ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/in/radkatelyckova/

Facebook ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/radkatelyckova.hotelrevenuestrategist⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Youtube: https://www.youtube.com/@HotelSuccessWithRadka/shorts

Video vid ENG subtitles:

https://youtu.be/YuEkR65Irwo

Pokračujeme ve 3. díle série o AI agentech s Janem Popovičem, zakladatelem a vývojářem aplikace Inhotel IO. Dnes jsme společně jsme rozebrali:

  • Jak umělá inteligence mění personalizaci hotelových služeb a proč je klíčové nastavit jasnou specializaci hotelu.
  • Jak funguje propojování hotelů s AI platformami a proč bude konzistence v komunikaci hrát zásadní roli.
  • Jak AI agenti dokážou propojit jednotlivá oddělení hotelu a pomoci s revenue managementem, financemi či marketingem.
  • Proč mohou AI asistenti nahradit některé funkce tradičních revenue management systémů, ale lidský faktor zůstane nezbytný.
  • Jak se AI agenti propojují s PMS, CRM a dalšími technologiemi přes API a co to znamená pro praktické řízení hotelu.
  • Proč je nebezpečné spoléhat se pouze na automatizaci bez kontroly a jak se vyhnout „nastav a zapomeň“ mentalitě.

Tento díl nabízí inspirativní pohled do budoucnosti hotelnictví, kde AI asistenti pomáhají optimalizovat procesy, propojují týmy a dávají hoteliérům možnost lépe reagovat na měnící se poptávku – bez ztráty lidského úsudku a strategického nadhledu.

Těším se na tvoje zprávy a komentáře!

Zůstaňme ve spojení:

instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/radkatelyckova/

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠LinkedIN ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/in/radkatelyckova/

Facebook ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/radkatelyckova.hotelrevenuestrategist⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Youtube: https://www.youtube.com/@HotelSuccessWithRadka/shorts

Popis podcastu

Vydej se s námi na cestu za úspěšným hotelovým podnikáním. Za každou rezervací je schovaný malý příběh, protože hotel, nebo penzion je více než postel a přenocování. Najdeš zde inspiraci a cenné rady pro budování ziskových ubytovacích zařízení. Přidej se ke komunitě hoteliérů Úspěšný hotel, kteří se podporují a společně mění hotelnictví. Poslechni si příběhy hoteliérů, profesionálů z oboru a odborníky, kteří sdílí své úspěšné příběhy i velké přeslapy. Společně měníme svět hotelnictví k lepšímu a to díky nasazení, otevřenosti, lidskosti a spolupráce. https://pomahamehotelierum.cz