
Díl 2.: AI agenti v hotelnictví: Konec OTA? Jak AI agenti vrací moc hoteliérům

Video with ENG subtitles:
https://youtu.be/S3Y11z1tRmU
Ve druhém díle série o AI Agentech si opět povídáme s Honzou Popovičem z Inetrhotel IO, odborníka na využití AI v hotelnictví. Společně jsme rozebrali:
- Proč jsou sliby o rychlém nastavení AI agenta zavádějící a co je pro efektivní práci AI skutečně potřeba.
- Jak vytvořit "expert guide" dokument, který AI agentovi poskytne kontext a umožní mu přemýšlet jako zkušený revenue manažer.
- Jak se mění dynamika v hotelnictví a proč zkušenosti získané z provozu hotelu jsou klíčové pro nastavení AI agenta.
- Jaký je rozdíl mezi starým centralizovaným SEO a novým decentralizovaným světem AI platforem a jak se v něm hoteliéři mohou prosadit.
- Jak se propojí revenue agent s rezervačním chatbotem, aby aktivně nabízel klientům volné termíny.
Otevřený rozhovor o strategickém využití AI a budoucnosti přímých rezervací, kde si ukazujeme, že AI funguje jako skutečný odborník.
Zůstaňme ve spojení:
instagram: https://www.instagram.com/radkatelyckova/
LinkedIN https://www.linkedin.com/in/radkatelyckova/
Facebook https://www.facebook.com/radkatelyckova.hotelrevenuestrategist
Youtube: https://www.youtube.com/@HotelSuccessWithRadka/shorts