
Díl 1.: AI agenti v hotelnictví: Jak vytěžit maximum z hotelového provozu s pomocí AI

O epizodě podcastu
V této epizodě podcastu Úspěšný hotel se ponoříme do světa AI agentů v hotelnictví. S Honzou Popovičem rozebírá Radka praktické využití umělé inteligence v provozech různé velikosti – od malých penzionů po hotely s vlastním týmem revenue manažerů.
Dozvíte se:
- Co jsou hoteloví AI agenti a jak fungují v praxi.
- Jak agenti pomáhají zefektivnit každodenní provoz v recepci, F&B, housekeepingu, revenue managementu nebo HR.
- Proč AI nenahrazuje zaměstnance, ale doplňuje jejich schopnosti a šetří čas.
- Proč nestačí "velké jazykové modely", ale je klíčové trénovat AI na konkrétní odvětví a prostředí hotelu.
- Jak agenti pracují s kontextem konkrétního hotelu, včetně legislativy nebo strategie.
- Kam se vývoj agentů posouvá a proč bude možné si je do budoucna "naučit" dělat i technické úkoly.
Zajímá vás, jak může AI změnit váš každodenní provoz? Poslechněte si otevřený rozhovor o možnostech, výzvách i konkrétních přínosech inteligentních pomocníků pro hoteliéry.
Zůstaňme ve spojení:
instagram: https://www.instagram.com/radkatelyckova/
LinkedIN https://www.linkedin.com/in/radkatelyckova/
Facebook https://www.facebook.com/radkatelyckova.hotelrevenuestrategist
Youtube: https://www.youtube.com/@HotelSuccessWithRadka/shorts
Video with ENG subtitles:
https://youtu.be/cMobI4rCWs8
V této epizodě a dalších dvou podcastu Úspěšný hotel se ponoříme do světa AI agentů v hotelnictví. S Honzou Popovičem rozebírá Radka praktické využití umělé inteligence v provozech různé velikosti – od malých penzionů po hotely s vlastním týmem revenue manažerů.
Dozvíte se:
- Co jsou hoteloví AI agenti a jak fungují v praxi.
- Jak agenti pomáhají zefektivnit každodenní provoz v recepci, F&B, housekeepingu, revenue managementu nebo HR.
- Proč AI nenahrazuje zaměstnance, ale doplňuje jejich schopnosti a šetří čas.
- Proč nestačí "velké jazykové modely", ale je klíčové trénovat AI na konkrétní odvětví a prostředí hotelu.
- Jak agenti pracují s kontextem konkrétního hotelu, včetně legislativy nebo strategie.
- Kam se vývoj agentů posouvá a proč bude možné si je do budoucna "naučit" dělat i technické úkoly.
Zajímá vás, jak může AI změnit váš každodenní provoz? Poslechněte si otevřený rozhovor o možnostech, výzvách i konkrétních přínosech inteligentních pomocníků pro hoteliéry.
Zůstaňme ve spojení:
instagram: https://www.instagram.com/radkatelyckova/
LinkedIN https://www.linkedin.com/in/radkatelyckova/
Facebook https://www.facebook.com/radkatelyckova.hotelrevenuestrategist
Youtube: https://www.youtube.com/@HotelSuccessWithRadka/shorts