
PPC Brainfood: Jaká frekvence je příliš? | uLab podcast

O epizodě podcastu
V tomto dílu Markéta Kabátová probere, jaká frekvence zobrazení reklamy je ideální pro vaše kampaně. Shrne jednotlivé analýzy a nastíní vám faktory, které byste při frekvenci měli zvážit.
Stačí 10 minut a nakrmíte svůj mozek! 🧠 🍔 Odkaz na blog: https://www.ulab.rocks/blog/cz/jaka-frekvence-je-prilis/
V tomto dílu Markéta Kabátová probere, jaká frekvence zobrazení reklamy je ideální pro vaše kampaně. Shrne jednotlivé analýzy a nastíní vám faktory, které byste při frekvenci měli zvážit.
Stačí 10 minut a nakrmíte svůj mozek! 🧠 🍔
Odkaz na blog: https://www.ulab.rocks/blog/cz/jaka-frekvence-je-prilis/
Popis podcastu
Markéta Kabátová, spoluzakladatelka uLab, exGooglerka a PPC profík, vede podcast s diskuzí o tíživých otázkách marketingového oboru a PPC reklamy. Se svými hosty sdílí výsledky kampaní, zkušenosti, úspěchy i nezdary. Navzájem se motivují a přemýšlejí, kam se posunout a kde vidí budoucnost své práce.