Markéta Kabátová se v tomto dílu rozvypráví o důležitosti search term reportu. Dnes už se to moc neřeší a spoléháme se na bidovací strategie. Podle Markét má ovšem stále obrovskou hodnotu jako zdroj dat a inspirace - třeba pro alokaci budgetu, pro nové landing page a sestavy, nové produkty nebo komunikaci nové sezóny.
Stačí 10 minut a nakrmíte svůj mozek! 🧠 🍔
Odkaz na blog: https://www.ulab.rocks/blog/cz/jak-vyuzit-search-term-report-na-maximum
Markéta Kabátová se v tomto dílu rozvypráví o důležitosti search term reportu. Dnes už se to moc neřeší a spoléháme se na bidovací strategie. Podle Markét má ovšem stále obrovskou hodnotu jako zdroj dat a inspirace - třeba pro alokaci budgetu, pro nové landing page a sestavy, nové produkty nebo komunikaci nové sezóny.
Stačí 10 minut a nakrmíte svůj mozek! 🧠 🍔
Odkaz na blog: https://www.ulab.rocks/blog/cz/jak-vyuzit-search-term-report-na-maximum
Markéta Kabátová, spoluzakladatelka uLab, exGooglerka a PPC profík, vede podcast s diskuzí o tíživých otázkách marketingového oboru a PPC reklamy. Se svými hosty sdílí výsledky kampaní, zkušenosti, úspěchy i nezdary. Navzájem se motivují a přemýšlejí, kam se posunout a kde vidí budoucnost své práce.