V tomto podcastu se Markéta Kabátová pověnuje 4 zdánlivě podobným metrikám. Jaké jsou rozdíly mezi podílem zobrazení, podílem zobrazení na top pozicích, click sharem a procentem impresí na top pozicích? V podcastu se dozvíte se, jak tyto metriky správně používat a jak se vyhnout chybné interpretaci. Nově dodává Markéta na konci TODO, aby byl náš podcast ještě praktičtější! Stačí 10 minut a nakrmíte svůj mozek! 🧠 🍔
Blog: https://www.ulab.rocks/wp-core/wp-admin/post.php?post=1475&action=edit
V tomto podcastu se Markéta Kabátová pověnuje 4 zdánlivě podobným metrikám. Jaké jsou rozdíly mezi podílem zobrazení, podílem zobrazení na top pozicích, click sharem a procentem impresí na top pozicích? V podcastu se dozvíte se, jak tyto metriky správně používat a jak se vyhnout chybné interpretaci.
Nově dodává Markéta na konci TODO, aby byl náš podcast ještě praktičtější!
Stačí 10 minut a nakrmíte svůj mozek! 🧠 🍔
Blog: https://www.ulab.rocks/wp-core/wp-admin/post.php?post=1475&action=edit
Markéta Kabátová, spoluzakladatelka uLab, exGooglerka a PPC profík, vede podcast s diskuzí o tíživých otázkách marketingového oboru a PPC reklamy. Se svými hosty sdílí výsledky kampaní, zkušenosti, úspěchy i nezdary. Navzájem se motivují a přemýšlejí, kam se posunout a kde vidí budoucnost své práce.