12. leden, dvacátý #TYDEN k poslouchání, podcast, co zpravidla vychází ve čtvrtek a k nalezení je na Spotify, Apple, Google a hlavně na Substacku, tedy na rychlofky.substack.com , kde je povídání doplněno dávkou užitečných odkazů k prostudování. A je tam i kupa dalšího obsahu.
Stručný obsah podcastu
* Algoritmické timeline všude, nově ji vnucuje (už opět) Twitter
* Stále klesající dosahy, snaha vynutit placení za to, abyste byli vidět
* Ani na osobních profilech to nefunguje
* A vaši sledující či fanoušci prostě nejsou vaši
* Proč se vrátit ke kořenům a proč právě k e-mailu?
* Protože cena, dosah, výkon, konverze a vlastnictví
* A monetizace
* #TYDEN, 365tipů, Kolotipy
* A hlavně Old School střípky, řeší několik věcí
* Kudy na to? Substack je fajn. Chcete-li česky, tak Pickey . ale je toho víc, včetně čistě e-mailingových (Mailchimp, to určitě znáte) či čistě podcastových platforem
* Budoucnost?
Užitečné věci k prostudování
* #tyden (Rychlofky) e-mailem znáte, jste na nich
* 365tipů má také vlastní e-mailing, Kompendium
* Aby toho nebylo málo, tak ještě Páteční koktejl Kolotipů
* Nejnovější přírůstek jsou Old School Střípky
* Substack pro posílání newsletteru? Co vás čeká a na co si dát pozor
* Na co si dávat pozor při tvorbě e-mailových newsletterů
* Jak se z Revue přestěhovat na Substack (ale i jinam). A proč k tomu došlo?
* Podcast v Substacku? Je to nesmírně snadné. Ale až příliš jednoduché
* Why marketers should get back on board with email newsletters
* The Ultimate List of Email Marketing Stats for 2022
* Kde mít newsletter? Substack , Patreon , Ghost , Medium , HeroHero , Pickey , Gazetisto , Linkedin
Příklady českých tvůrců na Substacku
Get full access to #TYDEN ~ Týdenní přehled @rychlofky at
rychlofky.substack.com/subscribe 12. leden, dvacátý #TYDEN k poslouchání, podcast, co zpravidla vychází ve čtvrtek a k nalezení je na Spotify, Apple, Google a hlavně na Substacku, tedy na rychlofky.substack.com, kde je povídání doplněno dávkou užitečných odkazů k prostudování. A je tam i kupa dalšího obsahu.Stručný obsah podcastu* Algoritmické timeline všude, nově ji vnucuje (už opět) Twitter* Stále klesající dosahy, snaha vynutit placení za to, abyste byli vidět* Ani na osobních profilech to nefunguje* A vaši sledující či fanoušci prostě nejsou vaši* Proč se vrátit ke kořenům a proč právě k e-mailu? * Protože cena, dosah, výkon, konverze a vlastnictví* A monetizace* #TYDEN, 365tipů, Kolotipy * A hlavně Old School střípky, řeší několik věcí * Kudy na to? Substack je fajn. Chcete-li česky, tak Pickey. ale je toho víc, včetně čistě e-mailingových (Mailchimp, to určitě znáte) či čistě podcastových platforem* Budoucnost? Užitečné věci k prostudování* #tyden (Rychlofky) e-mailem znáte, jste na nich * 365tipů má také vlastní e-mailing, Kompendium* Aby toho nebylo málo, tak ještě Páteční koktejl Kolotipů* Nejnovější přírůstek jsou Old School Střípky* Substack pro posílání newsletteru? Co vás čeká a na co si dát pozor* Na co si dávat pozor při tvorbě e-mailových newsletterů* Jak se z Revue přestěhovat na Substack (ale i jinam). A proč k tomu došlo?* Podcast v Substacku? Je to nesmírně snadné. Ale až příliš jednoduché* Why marketers should get back on board with email newsletters* The Ultimate List of Email Marketing Stats for 2022* Kde mít newsletter? Substack, Patreon, Ghost, Medium, HeroHero, Pickey, Gazetisto, LinkedinPříklady českých tvůrců na Substacku Get full access to #TYDEN ~ Týdenní přehled at rychlofky.substack.com/subscribe
#TYDEN je nedělní newsletter, #TYDEN k poslouchání je občasný podcast. Další experiment, protože experimentů není nikdy dost. IT/C, socnety, bezpečnost, aplikace, hardware, soukromí. Na Spotify, Google, Pocket Castss i Apple Podcasts.
"Živě" na Twitteru @rychlofky. Nedělní e-mailing i podcast je ZDARMA, předplatné můžete využít pro podporu vydávání. Předplatitelé získají rozšířenou verzi nedělního e-mailingu. rychlofky.substack.com