
Prošel jsem si memorandum Jeffreyho Katzenberga z roku 1991, ve kterém je řada nadčasových postřehů k tvorbě obsahu. Tehdejší šéf filmového studia Disney třeba varoval před nebezpečnou iluzí zaručeného úspěchu.
Hlavní témata dílu:
- Proč neexistují zaručené recepty na úspěch
- V čem je nebezpečí posedlosti daty a metrikami
- Síla originální myšlenky vs. dokonalé provedení
- Jak se vyhnout generickému obsahu
- Proč je pro publikum důležitá transformativní zkušenost
Popis podcastu
Všichni jsme tvůrci. Natáčíme videa, nahráváme podcasty, píšeme blogy, posíláme newslettery, máme své weby. Někteří z nás do toho šlápli víc a někteří se na to teprve chystají. Je fuk, kam patříte vy – když chcete tvořit a chcete to vzít za správný konec, je tu pro vás Tvůrcast. Každý týden probíráme jedno téma, které se vám šikne, abyste se svým obsahovým projektem nezahučeli ve slepé uličce. Pravidlo? Co nejvíc praxe, co nejmíň omáčky.
Jsme Forendors (https://www.forendors.cz) – platforma pro tvůrce a jejich fanoušky. Místo, kde můžete publikovat dobrý obsah a dostat za něj zaplaceno.
