
Existuje mnoho způsobů, jak měřit úspěšnost vašeho podcastu. Můžete sledovat tvrdá data i nehmatatelné metriky. Jaké?
V této epizodě se třeba dozvíte:
- Proč byste se neměli zaměřovat jen na celkový počet posluchačů
- Jak si stanovit vlastní cíle a jaké otázky si položit
- Proč mít přehled nejen o posluchačích, ale i o sledujících
- Na co se zaměřit v celkových číslech i ve statistikách epizod
- Jak důležitá je konzistence a pravidelnost – a jak se to dá hacknout
- Jak zjistit, zda se při tvorbě podcastu sami zlepšujete
Popis podcastu
Všichni jsme tvůrci. Natáčíme videa, nahráváme podcasty, píšeme blogy, posíláme newslettery, máme své weby. Někteří z nás do toho šlápli víc a někteří se na to teprve chystají. Je fuk, kam patříte vy – když chcete tvořit a chcete to vzít za správný konec, je tu pro vás Tvůrcast. Každý týden probíráme jedno téma, které se vám šikne, abyste se svým obsahovým projektem nezahučeli ve slepé uličce. Pravidlo? Co nejvíc praxe, co nejmíň omáčky.
Jsme Forendors (https://www.forendors.cz) – platforma pro tvůrce a jejich fanoušky. Místo, kde můžete publikovat dobrý obsah a dostat za něj zaplaceno.
