
Spotřebitelské mýty a fakta

O epizodě podcastu
V jubilejní sté epizodě podcastu Třicítka dTestu se věnujeme mýtům, faktům a kuriózním spotřebitelským situacím. Dále si objasníme, jestli k reklamaci potřebujete účtenku, kdy nelze vrátit zboží do 14 dnů od nákupu či co vlastně znamená pojem „záruka“. Na konkrétních případech z naší poradny si pak ukážeme, v čem podnikatelé chybují a proč bychom to neměli trpět. Hosty jsou Jan Šůra a Lucie Kejharová z právního oddělení dTestu.
V jubilejní sté epizodě podcastu Třicítka dTestu se věnujeme mýtům, faktům a kuriózním spotřebitelským situacím. Dále si objasníme, jestli k reklamaci potřebujete účtenku, kdy nelze vrátit zboží do 14 dnů od nákupu či co vlastně znamená pojem „záruka“. Na konkrétních případech z naší poradny si pak ukážeme, v čem podnikatelé chybují a proč bychom to neměli trpět. Hosty jsou Jan Šůra a Lucie Kejharová z právního oddělení dTestu.
Popis podcastu
Jsme největší spotřebitelská organizace v České republice a chceme vás více vtáhnout do naší práce. V našich podcastech se dozvíte o zajímavostech, na které jsme přišli v našich testech, stejně tak vás varujeme před nebezpečnými výrobky. Poradíme, jak bezpečně a výhodně nakupovat a diskutovat budeme i na témata jako sucho, udržitelný rozvoj, sdílená ekonomika nebo psychické zdraví. Samozřejmostí je sdílení spotřebitelských právních rad a tipů.