
Marketing zaměřený na seniory

O epizodě podcastu
Právní rady. Třicátá šestá epizoda podcastu Třicítka dTestu je zaměřená na marketing a seniory. Budeme mluvit o tom, zda mají senioři větší tendenci reklamě věřit nebo jsou naopak více nedůvěřiví, jak vypadá marketingová komunikace cílená na seniory, co všechno nás ovlivňuje v průběhu nákupu i třeba proč tolik spotřebitelů nakupuje ve slevě.
Právní rady. Třicátá šestá epizoda podcastu Třicítka dTestu je zaměřená na marketing a seniory. Naším hostem je doktorka Romana Mazalová, která je psycholožkou se specializací na problematiku prodeje, reklamy a marketingu. Vyučuje na katedře psychologie a mimo jiné je spoluautorkou dokumentu Šmejdi o nekalých obchodních praktikách na prodejních akcích. Budeme mluvit o tom, zda mají senioři větší tendenci reklamě věřit nebo jsou naopak více nedůvěřiví, jak vypadá marketingová komunikace cílená na seniory, co všechno nás ovlivňuje v průběhu nákupu i třeba proč tolik spotřebitelů nakupuje ve slevě.