
262. Neúspěšná kampaň a poučení /září

Trefit profit
Poslechněte si podcast
Dnes
10 min
V této epizodě vás vezmu do zákulisí naší tradiční zářijové kampaně, která letos… neproběhla podle očekávání. Sdílím otevřeně tři konkrétní chyby, které stály za tím, že nejúspěšnější akce roku tentokrát nesplnila svůj potenciál, a proč je tak důležité dělat poctivé vyhodnocení i tam, kde byste to nejraději zametly pod koberec. Dozvíte se, jakou roli hraje psychologie slev, proč nestačí spoléhat na osvědčené postupy z minulých let a proč teaser často rozhoduje o celém výsledku. Berte tuto epizodu jako připomínku, že přešlapy k podnikání patří, a že nejvíce rosteme právě z okamžiků, na které se dokážeme podívat bez příkras.
_______________________________________________________
Přihlaste se do naší bezplatné e-mailové série Jak dělat slevy chytře .
Chcete proměnit svůj e-shop v podnikání, které vás s klidem uživí? 👉 Zapište se na čekací listinu do Klubu.