
Jak na efektivní marketing? (vol.#2, zn. nejen pro divadelní eventy)

O epizodě podcastu
Když děláte divadlo, kopírovat v online marketingu trendy zní jako spolehlivá cesta k super dosahu. Je to ale taky ta nejlepší cesta, jak naplnit sál?Marketér Filip Manert tvrdí že ne. Práce na propagaci a budování brandu Městských divadel pražských ho naučila, že vše je o vizi, vyváženém marketingovém mixu a hlavně - nepouštět se zbytečně do kontroverzí. Jednomu konkrétnímu trendu je ale Filip nakloněn, a tím je influencer marketing. Kdy dává smysl oslovit Kovyho, kdy Shopaholic Nicol, a kdy ani jednoho z nich? Konkrétní příklady a kontext rozebral s moderátorem Josefem Kaňkou hezky dopodrobna v druhé půlce rozhovoru. Tipy na další hosty s námi můžete sdílet na sociálních sítích BOOM Events - jsme na Facebooku, Instagramu a LinkedInu.
Když děláte divadlo, kopírovat v online marketingu trendy zní jako spolehlivá cesta k super dosahu. Je to ale taky ta nejlepší cesta, jak naplnit sál?Marketér Filip Manert tvrdí, že ne. Práce na propagaci a budování brandu Městských divadel pražských ho naučila, že vše je o vizi, vyváženém marketingovém mixu a hlavně - nepouštět se zbytečně do kontroverzí. Jednomu konkrétnímu trendu je ale Filip nakloněn, a tím je influencer marketing. Kdy dává smysl oslovit Kovyho, kdy Shopaholic Nicol, a kdy ani jednoho z nich? Konkrétní příklady a kontext rozebral s moderátorem Josefem Kaňkou hezky dopodrobna v druhé půlce rozhovoru. Tipy na další hosty s námi můžete sdílet na sociálních sítích BOOM Events - jsme na Facebooku, Instagramu a LinkedInu.
Popis podcastu
Podcast pro všechny organizátory, co hledají inspiraci pro vlastní eventy, chtějí se dozvědět nejnovější trendy v oblasti event managementu a rádi se pobaví nad historkami svých kolegů. Čeká vás Josef Kaňka a super parta hostů, kteří si mají co říct. Organizováno startupem BOOM Events, platformou pro všechny události. Tak se k nám mrkni a přidej se do komunity těch správných organizátorů na www.boomevents.org !