
Je trh s online srovnávači mrtvý, nebo ještě mají smysl? Dnešním hostem v nahrávacím studiu byl Pavel Krbec, šéf společnosti RIXO, která se zaměřuje na srovnávání pojistek online. Pavel věří, že je stále spousta cest, jak dělat byznys lépe a posouvat ho vpřed. Sází přitom na personalizované služby šité na míru potřebám zákazníka a maximální firemní automatizaci.Pavel Krbec patří mezi špičky v budování digitálních projektů. Dlouhou dobu působil v Home Creditu, kde měl na starosti online strategii a je jedním z těch, kteří se podíleli na úspěšnosti firmy na čínském trhu. Co přesně pomohlo firmě uspět? Jaké zkušenosti chce zúročit na domácí půdě? A jaký je jeho break point, po kterém se Rixo odváží vkročit na zahraniční trh? O tom všem si povídali s Jirkou Patákem, v podcastu nadupaném zkušenostmi z online světa.Tečka.
Popis podcastu
Netradiční podcast o lidech, kteří ve světě byznysu učí nové psy (start-upy) starým kouskům. Inovativně a jinak než je v Česku zvykem.
