
Serious Media nakupují reklamní prostor pro evropské kampaně Alzy i Packety. Budují jejich značky

O epizodě podcastu
Nedávejte nám rozpočet, dejte nám cíl. Každý náš klient je referenční, není žádný, kterým bychom se nechtěli chlubit. Firmám za reklamu šetříme desítky procent. Sebevědomými prohlášeními zakladatelé mediální agentury Serious Media rozhodně nešetří. Jaký je jejich recept na úspěch reklamních kampaní a v čem se jejich fungování liší od dluholetého standardu na trhu? Tajnou ingrediencí je trpělivost, protože reklama je běh na dlouhou trať. Poslechněte si celý rozhovor s šéfy agentury Dominikem Válkou a Petrem Lyčkou v podcastu BrandStories.
BrandStrories vzniká ve spolupráci serveru CzechCrunch a vybraných značek.
—
Sledujte i další podcasty z dílny CzechCrunch, které najdete na cc.cz/podcasty .
- Crunch (rozhovory Čestmíra Strakatého o moderním Česku)
- Krev, pot a prachy (příběhy úspěšných českých podnikatelů)
- Rosteme (rady v seberozvojových knihách)
- Spoiler (film a lifestyle)
Navštivte nás i na webu cc.cz , kde pro vás každý pokrýváme témata, která hýbou Českem a světem.
Twitter – LinkedIn – Instagram – Facebook
Popis podcastu
Přinášíme příběhy ze zákulisí zajímavých českých firem. Produkty, know-how a klíčoví lidé. Podcast vzniká ve spolupráci CC.cz a vybraných značek. Moderuje Ivana Karhanová.