
Notino dramaticky roste. Klíčové je pro nás udržet zákazníky, ale i zaměstnance, říká Michal Daniel

O epizodě podcastu
Pro e-shopy právě teď vrcholí nejvýdělečnější období v roce, kdy se na internetu prodává zboží za desítky miliard. A zásadní období je to také pro Notino. Michal Daniel do společnosti nastupoval v roce 2016. V tu dobu měla firma obrat kolem pěti miliard korun a tehdy pětadvacetiletý rodák ze slovenského města Detva nastupoval na pozici exekutivního asistenta, který teprve poznával taje rychle rostoucího světa e-shopů. Dnes je z Notina největší online prodejce parfémů a kosmetiky v Evropě, Michal Daniel sedí jako člen nejužšího vedení v jeho představenstvu a dohlíží mimo jiné na to, jak se daří několika tisícovkám zaměstnanců firmy. „Teď ve vánoční sezoně je nás přes 3,5 tisíce,“ říká v novém díle podcastu BrandStories Michal Daniel, Chief People and Legal Officer v Notinu.
—
Sledujte i další podcasty z dílny CzechCrunch, které najdete na cc.cz/podcasty .
- CC Podcast (příběhy úspěšných českých podnikatelů)
- Od 9 do 5 (recruitment, osobní rozvoj, konflikty na pracovišti a předsudky)
- Rosteme (rady v seberozvojových knihách)
- Město (architektura, urbanismus, veřejný prostor a klíčové stavby)
- Spoiler (film a lifestyle)
Navštivte nás i na webu cc.cz , kde pro vás každý pokrýváme témata, která hýbou Českem a světem.
Twitter – LinkedIn – Instagram – Facebook
Popis podcastu
Přinášíme příběhy ze zákulisí zajímavých českých firem. Produkty, know-how a klíčoví lidé. Podcast vzniká ve spolupráci CC.cz a vybraných značek. Moderuje Ivana Karhanová.