
Malé a střední firmy jsou snadným cílem pro kybernetický útok, hackeři na ně nasazují automatizované boty

O epizodě podcastu
Kyberútoky? To se nás netýká, co by si na nás vzali, říkají si často majitelé malých a středních podniků. V současné době jsou to ale podle odborníků i statistik právě tyto firmy, na které se útočníci soustředí, protože jsou velmi snadným cílem a peněz mají v poměru ke snaze, kterou je potřeba na kyberútok vynaložit dostatek. Podle statistiky je to číslo dokonce 54 ku 7 procentům v poměru útoků na malé a střední versus velké firmy.
„Ty útoky už nedělají ani lidé. Je to tak lehké, že si nastaví boty, kteří skenují internet a když najdou slabinu, tak si hackeři jen dohledají informace o firmě, jestli se jim útok vyplatí,” vysvětluje Business Development Manager Vodafonu Jiří Homola, který byl hostem podcastu BrandStories.
—
Sledujte i další podcasty z dílny CzechCrunch, které najdete na cc.cz/podcasty .
- Crunch (rozhovory Čestmíra Strakatého o moderním Česku)
- Money Maker (podcast o aktuálních trendech v byznysu, investicích i technologiích)
- Rosteme (rady v seberozvojových knihách)
Navštivte nás i na webu cc.cz , kde pro vás každý pokrýváme témata, která hýbou Českem a světem.
Twitter – LinkedIn – Instagram – Facebook
Popis podcastu
Přinášíme příběhy ze zákulisí zajímavých českých firem. Produkty, know-how a klíčoví lidé. Podcast vzniká ve spolupráci CC.cz a vybraných značek. Moderuje Ivana Karhanová.