
Lidé neřeší, jestli potraviny přivezeme za pár minut, nebo hodinu, zajímá je cena, říká šéf Foodory

O epizodě podcastu
Trvalo to jen pár měsíců a známé Dáme jídlo se změnilo a obléklo značku Foodora. Pod ní se společnost Delivery Hero rozhodla sjednotit všech sedm evropských trhů, na kterých působí. „Znalost značky Foodora byla za čtyři měsíce zpět na úrovni, kterou Dáme jídlo budovalo deset let,“ říká Adam Kolesa, šéf české pobočky společnosti Foodora. Jeho společnosti se zároveň podařilo nastartovat růst tržeb a prioritou je zlepšování zákaznické zkušenosti – z rozvozů jídel se tak stávají obchodní domy na kolečkách.
—
Sledujte i další podcasty z dílny CzechCrunch, které najdete na cc.cz/podcasty .
- Crunch (rozhovory Čestmíra Strakatého o moderním Česku)
- Money Maker (podcast o aktuálních trendech v byznysu, investicích i technologiích)
- Rosteme (rady v seberozvojových knihách)
Navštivte nás i na webu cc.cz , kde pro vás každý pokrýváme témata, která hýbou Českem a světem.
Twitter – LinkedIn – Instagram – Facebook
Popis podcastu
Přinášíme příběhy ze zákulisí zajímavých českých firem. Produkty, know-how a klíčoví lidé. Podcast vzniká ve spolupráci CC.cz a vybraných značek. Moderuje Ivana Karhanová.