Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Jak poznat, že obchodní oddělení neklape? A jak ho opravit? Někdy je potřeba pomoc zvenčí

Jak poznat, že obchodní oddělení neklape? A jak ho opravit? Někdy je potřeba pomoc zvenčí

Obrázek epizody Jak poznat, že obchodní oddělení neklape? A jak ho opravit? Někdy je potřeba pomoc zvenčí

Poslechněte si podcast

2. 5. 2024

33 min

O epizodě podcastu

Víte, co je to teorie kripla, nebo pasivní obchod? Pokud ano, tak jste na dobré cestě alespoň rozpoznat chvíli, kdy potřebuje vaše obchodní oddělení nakopnout. Hůře se už ale pak koná a znovu zaměstnance učí novým věcem. Někdy je v těchto případech výhodnější sáhnout po pomoci zvenčí a nechat ve firmě fungovat takzvaný interim, tedy dočasný management, který pomůže společnosti nastavit novou strategii, a nemusí jít jen o tu obchodní. „Když se dostane obchodní oddělení pod tlak, může rozhodit celou firmu," říká v podcastu BrandStories Jan Kodytek ze společnosti JPF.


Sledujte i další podcasty z dílny CzechCrunch, které najdete na
cc.cz/podcasty .

  • Crunch (rozhovory Čestmíra Strakatého o moderním Česku)
  • Money Maker (podcast o aktuálních trendech v byznysu, investicích i technologiích)
  • Rosteme (rady v seberozvojových knihách)

Navštivte nás i na webu cc.cz , kde pro vás každý pokrýváme témata, která hýbou Českem a světem.

Twitter LinkedIn Instagram Facebook


Víte, co je to teorie kripla, nebo pasivní obchod? Pokud ano, tak jste na dobré cestě alespoň rozpoznat chvíli, kdy potřebuje vaše obchodní oddělení nakopnout. Hůře se už ale pak koná a znovu zaměstnance učí novým věcem. Někdy je v těchto případech výhodnější sáhnout po pomoci zvenčí a nechat ve firmě fungovat takzvaný interim, tedy dočasný management, který pomůže společnosti nastavit novou strategii, a nemusí jít jen o tu obchodní. „Když se dostane obchodní oddělení pod tlak, může rozhodit...

Popis podcastu

Přinášíme příběhy ze zákulisí zajímavých českých firem. Produkty, know-how a klíčoví lidé. Podcast vzniká ve spolupráci CC.cz a vybraných značek. Moderuje Ivana Karhanová.