
Jak pomoct firmě, která má potíže? Začít musí majitel vždy sám u sebe, říká Jiří Jemelka z JPF

O epizodě podcastu
Je běžné, že v životě firem dojde na situace, kdy se úplně nedaří podle představ. Někdy to překlenou a zase pokračují v růstu, jindy jsou problémy složitější a je třeba je řešit. Dlouholeté zkušenosti s tím má Jiří Jemelka, majitel společnosti JPF, která se specializuje na takzvaný interim management a pomáhá firmám s jejich záchranou, pokud jsou v nesnázích. Když takový případ řeší, bezpečně ví, kde je třeba začít. „Vždy začínáme s osobou majitele, to je alfa a omega celé firmy. Když se nám podaří vyladit jeho fungování, nutně se to projeví v atmosféře ve firmě a následně i na výsledcích,” vysvětluje Jiří Jemelka v novém díle podcastu BrandStories.
—
Sledujte i další podcasty z dílny CzechCrunch, které najdete na cc.cz/podcasty .
- Crunch (rozhovory Čestmíra Strakatého o moderním Česku)
- Money Maker (podcast o aktuálních trendech v byznysu, investicích i technologiích)
- Rosteme (rady v seberozvojových knihách)
Navštivte nás i na webu cc.cz , kde pro vás každý pokrýváme témata, která hýbou Českem a světem.
Twitter – LinkedIn – Instagram – Facebook
Popis podcastu
Přinášíme příběhy ze zákulisí zajímavých českých firem. Produkty, know-how a klíčoví lidé. Podcast vzniká ve spolupráci CC.cz a vybraných značek. Moderuje Ivana Karhanová.