

Poslechněte si podcast
11. 8. 2019
5 min
market research - průzkum trhu competitors - konkurence/konkurenti consumer tests - spotřebitelské testy focus group - diskusní skupina sloužící k marketingovému průzkumuAndrew Stanson: So, how do you 'feel the pulse of the market'? Well, a company usually commissions some market research because it's thinking about launching a new product or service. The first stage might be to gather market information - that's information about what competitors are doing, gaps in the market and so on. Then there might be consumer tests in which possible customers give their views on new ideas or products. Perhaps they fill in a questionnaire or they're interviewed in the street. They might even take part in a special discussion or focus group. Pokud chce obchodní společnost přijít na trh s novým výrobkem nebo službou, zjedná si obvykle průzkum trhu. Prvním krokem pravděpodobně bude nasbírat informace o tom, co dělá konkurence, o mezerách na trhu atd. Potom zřejmě přijde na řadu výzkum u spotřebitelů, ve kterém zákazníci vyjádří, jak vnímají či hodnotí nový výrobek a nebo nějaký obchodní záměr. To se děje buď formou dotazníků, nebo v přímém rozhovoru, a nebo se dokonce mohou zúčastnit takzvaných focus groups - diskusních skupin.
Popis podcastu
Nejběžnější anglické výrazy používané v obchodním styku v šestadvaceti lekcích.