
Stanislav Bernard 2. díl: Vztahy mezi muži a ženami boří feministky a absolventi genderových oborů

Poslechněte si podcast
26. 5. 2020
37 min
V předchozí části rozhovoru s naším asi nejznámějším majitelem pivovaru, Stanislavem Bernardem, jsme mluvili o politické korektnosti, která se nám snaží diktovat, jaké reklamy smí a jaké nesmí být zveřejňovány, ale také o zkušenostech pana Bernarda s politikou, o kterých například řekl: „Měl jsem vnitřní pocit, že když jsem byl schopen postavit na nohy pivovar, nebo prosadit jinou spotřební daň na pivo a tak dále, tak by neměl být až takový problém postavit na nohy Českou republiku. Postupem času jsem ale pochopil, že politika je velmi často jen tupý boj o moc a že to mnohdy není snaha dobrat se nejlepších výsledků pro všechny, ale touha po osobním prospěchu a moci. A v takovém prostředí se neumím pohybovat.“ V tomto díle rozhovoru se Stanislavem Bernardem se vrátíme k reklamám a politické korektnosti, protože ta velmi souvisí se svobodu, či spíše rostoucí nesvobodou slova. 2. díl, 26.05.2020, www.KupreduDoMinulosti.cz