Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody RPG Stvořitelna 8 - Deset věcí, které mě s*rou na mém vedení hry

RPG Stvořitelna 8 - Deset věcí, které mě s*rou na mém vedení hry

Obrázek epizody RPG Stvořitelna 8 - Deset věcí, které mě s*rou na mém vedení hry

Poslechněte si podcast

5. 11. 2021

1 hod 4 min

O epizodě podcastu

Na úvod dva pohledy na otázku položenou LokiB na D20, jak interpretovat hody a akce postav.  Poznámka: Při debatě o řešení situace s pronásledováním je nevyřešená otázka. Zmiňuji hody pronásledovaného a pronásledujícího, oba na jinou vlastnost/schopnost a Jerson se pozastavuje nad jejich obtížným srovnáváním. Nesrovnával bych je, vyhodnotil bych pouze hod pronásledujícího, nebo pronásledovaného a podle toho se rozhodl. Následně pak 10 věcí které Counta "s*rou" na něm samém jako PJ. Jerson jich má také 10, ale k tomu ještě správný přístup, jak z problému udělat menší problém, nebo ho nemít vůbec. Na některou věc řešení najdeme a některé jsou jen vyřčené. A je to lepší, než kdyby zůstaly někde uvnitř. Dejte vědět, jestli vám nadnesené problémy přijdou zásadní, nebo jsou to malichernosti. Napadá vás jak některý z problémů řešit? Případně napište nám, kolikrát jako PJ šťoucháte do hráčů. :-) Odkazy:  Diskuse na D20 - "Vedení otevřené hry - interpretace hodů a akcí postav" 1000 věcí, co mě serou Boblin Acquisition Incorporated a třesoucí se ruce Chrise Perkinse

Na úvod dva pohledy na otázku položenou LokiB na D20, jak interpretovat hody a akce postav.

Poznámka: Při debatě o řešení situace s pronásledováním je nevyřešená otázka. Zmiňuji hody pronásledovaného a pronásledujícího, oba na jinou vlastnost/schopnost a Jerson se pozastavuje nad jejich obtížným srovnáváním. Nesrovnával bych je, vyhodnotil bych pouze hod pronásledujícího, nebo pronásledovaného a podle toho se rozhodl.

Následně pak 10 věcí které Counta "s*rou" na něm samém jako PJ. Jerson jich má také 10, ale k tomu ještě správný přístup, jak z problému udělat menší problém, nebo ho nemít vůbec. Na některou věc řešení najdeme a některé jsou jen vyřčené. A je to lepší, než kdyby zůstaly někde uvnitř. Dejte vědět, jestli vám nadnesené problémy přijdou zásadní, nebo jsou to malichernosti. Napadá vás jak některý z problémů řešit? Případně napište nám, kolikrát jako PJ šťoucháte do hráčů. :-)

Odkazy:

Diskuse na D20 - "Vedení otevřené hry - interpretace hodů a akcí postav"

1000 věcí, co mě serou

Boblin

Acquisition Incorporated a třesoucí se ruce Chrise Perkinse

Popis podcastu

Count a Jerson, dva dlouholetí, avšak různě zkušení páni jeskyně debatují o hrách na hrdiny a věcech s nimi spojenými. Jerson se RPG věnuje teoreticky i prakticky v plné šíři, Countovou jedinou zásadní zkušeností je Dračí Doupě a tyto rozdílné pohledy přináší do diskuse mnoho zajímavých dotazů a odpovědí.