Na úvod dva pohledy na otázku položenou LokiB na D20, jak interpretovat hody a akce postav.
Poznámka: Při debatě o řešení situace s pronásledováním je nevyřešená otázka. Zmiňuji hody pronásledovaného a pronásledujícího, oba na jinou vlastnost/schopnost a Jerson se pozastavuje nad jejich obtížným srovnáváním. Nesrovnával bych je, vyhodnotil bych pouze hod pronásledujícího, nebo pronásledovaného a podle toho se rozhodl.
Následně pak 10 věcí které Counta "s*rou" na něm samém jako PJ. Jerson jich má také 10, ale k tomu ještě správný přístup, jak z problému udělat menší problém, nebo ho nemít vůbec. Na některou věc řešení najdeme a některé jsou jen vyřčené. A je to lepší, než kdyby zůstaly někde uvnitř. Dejte vědět, jestli vám nadnesené problémy přijdou zásadní, nebo jsou to malichernosti. Napadá vás jak některý z problémů řešit? Případně napište nám, kolikrát jako PJ šťoucháte do hráčů. :-)
Odkazy:
Diskuse na D20 - "Vedení otevřené hry - interpretace hodů a akcí postav"
1000 věcí, co mě serou
Boblin
Acquisition Incorporated a třesoucí se ruce Chrise Perkinse
Na úvod dva pohledy na otázku položenou LokiB na D20, jak interpretovat hody a akce postav.
Poznámka: Při debatě o řešení situace s pronásledováním je nevyřešená otázka. Zmiňuji hody pronásledovaného a pronásledujícího, oba na jinou vlastnost/schopnost a Jerson se pozastavuje nad jejich obtížným srovnáváním. Nesrovnával bych je, vyhodnotil bych pouze hod pronásledujícího, nebo pronásledovaného a podle toho se rozhodl.
Následně pak 10 věcí které Counta "s*rou" na něm samém jako PJ. Jerson jich má také 10, ale k tomu ještě správný přístup, jak z problému udělat menší problém, nebo ho nemít vůbec. Na některou věc řešení najdeme a některé jsou jen vyřčené. A je to lepší, než kdyby zůstaly někde uvnitř. Dejte vědět, jestli vám nadnesené problémy přijdou zásadní, nebo jsou to malichernosti. Napadá vás jak některý z problémů řešit? Případně napište nám, kolikrát jako PJ šťoucháte do hráčů. :-)
Odkazy:
Diskuse na D20 - "Vedení otevřené hry - interpretace hodů a akcí postav"
1000 věcí, co mě serou
Boblin
Acquisition Incorporated a třesoucí se ruce Chrise Perkinse
Count a Jerson, dva dlouholetí, avšak různě zkušení páni jeskyně debatují o hrách na hrdiny a věcech s nimi spojenými.
Jerson se RPG věnuje teoreticky i prakticky v plné šíři, Countovou jedinou zásadní zkušeností je Dračí Doupě a tyto rozdílné pohledy přináší do diskuse mnoho zajímavých dotazů a odpovědí.