
RPG Stvořitelna 46 - Hudba a zvuky při hře

O epizodě podcastu
Řinčení zbraní a praskání elektřiny do zvuků výstřelů děl za bojového ryku bojujících, to celé doprovázeno chorálem, burácením hromu a cinkáním zvonku v kupeckém krámě. Mocná to scéna, ze které některým naskakuje husí kůže a jiným se otevírá kudla v kapse. Takže základní otázka dnešního dílu: "Zvučit, nebo být při hře zticha?"
Řinčení zbraní a praskání elektřiny do zvuků výstřelů děl za bojového ryku bojujících, to celé doprovázeno chorálem, burácením hromu a cinkáním zvonku v kupeckém krámě. Mocná to scéna, ze které některým naskakuje husí kůže a jiným se otevírá kudla v kapse. Takže základní otázka dnešního dílu: "Zvučit, nebo být při hře zticha?"
Popis podcastu
Count a Jerson, dva dlouholetí, avšak různě zkušení páni jeskyně debatují o hrách na hrdiny a věcech s nimi spojenými.
Jerson se RPG věnuje teoreticky i prakticky v plné šíři, Countovou jedinou zásadní zkušeností je Dračí Doupě a tyto rozdílné pohledy přináší do diskuse mnoho zajímavých dotazů a odpovědí.