V tomto dílu rozebíráme některé z odpovědí, které jsme dostali na otázku, zda používat již vytvořené herní světy a proč. Řešíme historii tvořeného světa, možnou tvorbu za pochodu, zkusíme se zaměřit na adaptace a několik věcí, které do tvorby světa zařadit. K tomu zvážíme, zda má smysl nechat se inspirovat reálným světem a na závěr přidáme pár rad, jako sumarizaci celého dvojdílu.
Poděkování všem co nám poslali své odpovědi, ze kterých jsme v dílu vycházeli: AisuKirei, Stranger Skaman, George Džanězašvili, Marek Tengler, LokiB, Sirien, Nihil Refert (Eddie), Jindřich Zeman, Vitus, JIPak, DaKan, Jaroslav, Viktor Čáslava, Jakub Civín, Wenceslaus Kasai Danish, Wenceslaus Kasai Danish, Svoby, X-life, Stranger Artemian, Stranger Kirael, Cizæk, Sayu, Jiří Petrů (Markus), Anežka Marková.
Hlasování o logičnosti světa
V tomto dílu rozebíráme některé z odpovědí, které jsme dostali na otázku, zda používat již vytvořené herní světy a proč. Řešíme historii tvořeného světa, možnou tvorbu za pochodu, zkusíme se zaměřit na adaptace a několik věcí, které do tvorby světa zařadit. K tomu zvážíme, zda má smysl nechat se inspirovat reálným světem a na závěr přidáme pár rad, jako sumarizaci celého dvojdílu.
Poděkování všem co nám poslali své odpovědi, ze kterých jsme v dílu vycházeli: AisuKirei, Stranger Skaman, George Džanězašvili, Marek Tengler, LokiB, Sirien, Nihil Refert (Eddie), Jindřich Zeman, Vitus, JIPak, DaKan, Jaroslav, Viktor Čáslava, Jakub Civín, Wenceslaus Kasai Danish, Wenceslaus Kasai Danish, Svoby, X-life, Stranger Artemian, Stranger Kirael, Cizæk, Sayu, Jiří Petrů (Markus), Anežka Marková.
Hlasování o logičnosti světa
Count a Jerson, dva dlouholetí, avšak různě zkušení páni jeskyně debatují o hrách na hrdiny a věcech s nimi spojenými.
Jerson se RPG věnuje teoreticky i prakticky v plné šíři, Countovou jedinou zásadní zkušeností je Dračí Doupě a tyto rozdílné pohledy přináší do diskuse mnoho zajímavých dotazů a odpovědí.