Druhá část postupů pro konverzi postav z Dračího Doupěte do Jeskyní a Draků, kterou předchází rozbor mnoha reakcí na první díl. Jersonův bonus +4 na Moudrost je nedocenitelným pomocníkem naší dvojčlenné družiny při prozkoumávání různých zákoutí obou systémů. A s čím se tentokrát vytasí Count? Bude to meč +1 nebo postup, po kterém budete mít týden na čele červený otisk vlastní dlaně?
Kniha o které jsem mluvil byla "Gotika" vydaná v roce 2000 v nakladatelství Slovart. Chyba nebyla v tisku, ale při elektronickém zpracování českého překladu v zahraničí, kdy vypadlo v celém nákladu z textu -ý-. Více zde: https://www.databazeknih.cz/dalsi-vydani/gotika-55583
Druhá část postupů pro konverzi postav z Dračího Doupěte do Jeskyní a Draků, kterou předchází rozbor mnoha reakcí na první díl. Jersonův bonus +4 na Moudrost je nedocenitelným pomocníkem naší dvojčlenné družiny při prozkoumávání různých zákoutí obou systémů. A s čím se tentokrát vytasí Count? Bude to meč +1 nebo postup, po kterém budete mít týden na čele červený otisk vlastní dlaně?
Kniha o které jsem mluvil byla "Gotika" vydaná v roce 2000 v nakladatelství Slovart. Chyba nebyla v tisku, ale při elektronickém zpracování českého překladu v zahraničí, kdy vypadlo v celém nákladu z textu -ý-. Více zde: https://www.databazeknih.cz/dalsi-vydani/gotika-55583
Count a Jerson, dva dlouholetí, avšak různě zkušení páni jeskyně debatují o hrách na hrdiny a věcech s nimi spojenými.
Jerson se RPG věnuje teoreticky i prakticky v plné šíři, Countovou jedinou zásadní zkušeností je Dračí Doupě a tyto rozdílné pohledy přináší do diskuse mnoho zajímavých dotazů a odpovědí.