00:00
Ukázky nenávistných zpráv a pocit zlomu
00:29
Reklama
00:47
Reklama
00:56
Představení hostů a nastavení tématu (masivní reakce na texty, politicky motivovaný hejt)
01:31
Apolena: Spouštěč vlny – texty o Filipu Turkovi, následné e-maily a role Petra Macinky
02:53
Zdíša: Stupňující se reakce na bitcoinovou kauzu, odlišný typ hejtrů (voliči SPOLU)
03:53
Zdíša: Dlouhodobý nátlak na delegitimizaci, cca 15 e-mailů denně, zacílení na vzdělání a rodinu
04:42
Apolena: Delegitimizace žen v médiích, úzkost z chyb a permanentní sebekontrola
05:57
Apolena: Sexistická kampaň – masové šíření nehezkých fotek, falešné účty, 10–15 explicitních výhrůžek smrtí
07:24
Filip: Osobní zkušenost s hejtem a nutnost třídit výhrůžky vs. trestné činy
08:00
Zdíša: E-mailové útoky, text o vzdělání ministryně (Eva Decroix), únava z tlaku a čekání na chybu
09:50
Historie diskreditace: Lubomír „Xaver“ Veselý, každodenní patronizující přístup mužů
10:42
Přesah: Discord kauza a opakující se sexualizované útoky vůči Rychlíkové
11:50
Jmenné zdrobněliny a tykání jako strategie znevažování (Apolenka, Zdíša)
13:22
Závislost novinářů na sociálních sítích vs. digitální hygiena; neochota být středem pozornosti
15:40
Profesionální dopady: nutnost vysvětlovat kauzu vs. pokračovat v práci; kritika z mediální obce (Lenka Zlámalová, Info.cz)
18:22
Koordinace kampaně: Turekův „safe space“ (XTV/Vox TV), Macinkovo zesměšnění, účet „hranatost“ (propojení přes Turovu sestru), pozdní výzva fanouškům, a „hranatá výzva“
21:30
Další útoky: Karolína Brodničková a Daniel „Vidlák“ Sterzik; výzva k násilí vůči Vojtěchu Dobešovi
22:02
Role sociálních sítí v semknutí davu a odpovědnost politiků krotit fanoušky
23:26
Růst dezinformační scény, selhání strategické komunikace (zmíněn Tomáš Pojar)
24:40
Sociální kořeny: přehlížené nerovnosti a legitimizace hnutí typu Stačilo
25:22
Solidarita, data z průzkumu IPSOS (80 % zažilo útoky; 2 % fyzické), prevence a hlášení policii
26:33
Právní nátlak jako častý nástroj zastrašování
26:55
Motivace a pochybnosti: „Stojí mi to za to?“ – „Říkám si to každý den.“
27:03
Reklama