
Anna Urbanová a Františka Rohlíčková: Kampaně do Evropského parlamentu – nechybí grilování ani skatepark

O epizodě podcastu
Začátkem června voliči napříč EU rozhodnou, kdo usedne do Evropského parlamentu. Transparency International ČR (TI) tradičně monitoruje české předvolební kampaně několika vybraných kandidujících subjektů. Proto přinášíme v novém díle Stošestky pohled jak na volby samotné, tak na jejich financování a politický marketing.
Jaká témata dominují v horké fázi kampaní a jak vypadají kampaně samotné? Který subjekt tu svou zahájil ve skateparku a kdo na setkáních griloval? Kdo si platí více inzerci v outdooru a kdo zase na sociálních sítích? Co dále prozrazují data na transparentnivolby.cz ? Vidí TI ve financování někde problém? A poučil se Evropský parlament z korupční kauzy QatarGate?
Poslouchejte květnový díl s Annou Urbanovou , zahraniční redaktorkou iRozhlas.cz a Františkou Rohlíčkovou , specialistkou komunikace TI. Moderuje Martina Foldynová .
Sledujte TI na sociálních sítích Facebook , Twitter nebo Instagram .
A nezapomeňte Stošestku ohodnotit. Těšíme se na Vaši zpětnou vazbu.
Další informace se také dozvíte na našem webu www.transparency.cz
Tento díl podcastu Stošestka je licencován pod licencí Creative Commons BY-SA 4.0. Licenční podmínky jsou k dispozici na adrese creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/