„Nechceme být vnímáni jako klasická logistická firma,“ říká pro magazín Startér ředitel kurýrní služby DoDo Michal Menšík. Jeho firma loni vyrostla meziročně o 500 procent a nyní chystá expanzi do několika evropských měst. Cesta budování úspěšného startupu byla ale složitá. V minulosti se totiž „párkrát spálil“ na tom, že nevěnoval pozornost významu market fitu. Na letošním ročníku Startup World Cup & Summitu také prozradil, že jednání s investory je velmi náročné. „Musíte podstoupit spousty jednání a dokazovat spoustu čísel. Důležitá je i osobnost zakladatele. I když máte super produkt a myšlenku, musí vám uvěřit, že jste ji schopni zrealizovat,“ říká.
„Nechceme být vnímáni jako klasická logistická firma,“ říká pro magazín Startér ředitel kurýrní služby DoDo Michal Menšík. Jeho firma loni vyrostla meziročně o 500 procent a nyní chystá expanzi do několika evropských měst. Cesta budování úspěšného startupu byla ale složitá. V minulosti se totiž „párkrát spálil“ na tom, že nevěnoval pozornost významu market fitu. Na letošním ročníku Startup World Cup & Summitu také prozradil, že jednání s investory je velmi náročné. „Musíte podstoupit spousty jednání a dokazovat spoustu čísel. Důležitá je i osobnost zakladatele. I když máte super produkt a myšlenku, musí vám uvěřit, že jste ji schopni zrealizovat,“ říká.
Pořad přibližuje fungování začínajících firem. Pro všechny, kdo chtějí rozjet vlastní byznys nebo se jen zajímají o startupovou scénu.