Až ze 70 procent tvoří úspěch startupu samotný zakladatel, nápad pak 30 procent. Myslí si to Filip Major a Jan Brody z platformy Busyman, která propojuje zakladatele startupů a investory. Jak svůj nový byznys správně rozjet by pak sturtupisté neměli hledat v knihách. Mnohem důležitější je ptát se zasvěcených. „Vím o řadě odborné literatury, která v některých oblastech pomoci. Ať už se jedná o seberozvoj, marketing nebo vedení týmu. Spíš než knihám ale věřím praxi a lidem. kteří si tím už prošli,“ říkají v pořadu Startér.
Až ze 70 procent tvoří úspěch startupu samotný zakladatel, nápad pak 30 procent. Myslí si to Filip Major a Jan Brody z platformy Busyman, která propojuje zakladatele startupů a investory. Jak svůj nový byznys správně rozjet by pak sturtupisté neměli hledat v knihách. Mnohem důležitější je ptát se zasvěcených. „Vím o řadě odborné literatury, která v některých oblastech pomoci. Ať už se jedná o seberozvoj, marketing nebo vedení týmu. Spíš než knihám ale věřím praxi a lidem. kteří si tím už prošli,“ říkají v pořadu Startér.
Pořad přibližuje fungování začínajících firem. Pro všechny, kdo chtějí rozjet vlastní byznys nebo se jen zajímají o startupovou scénu.