Růst do zemí a měst východní Evropy. To má aktuálně na programu streetwearová značka Life is Porno. „Trochu jsme změnili fokus. Doteď jsme se soustředili na města jako New York nebo Londýn. Uvědomili jsme si ale, že východní trhy na to mnohem lépe reagují,“ říká spoluzakladatel značky Martin Tino Hrnčiar. Konkurenci nebo kopírování neřeší, protože streetwear je vždy navázaný na komunitu. „Budeme se jen snažit přinést ten náš československý vizuál do celého světa.“
Růst do zemí a měst východní Evropy. To má aktuálně na programu streetwearová značka Life is Porno. „Trochu jsme změnili fokus. Doteď jsme se soustředili na města jako New York nebo Londýn. Uvědomili jsme si ale, že východní trhy na to mnohem lépe reagují,“ říká spoluzakladatel značky Martin Tino Hrnčiar. Konkurenci nebo kopírování neřeší, protože streetwear je vždy navázaný na komunitu. „Budeme se jen snažit přinést ten náš československý vizuál do celého světa.“
Pořad přibližuje fungování začínajících firem. Pro všechny, kdo chtějí rozjet vlastní byznys nebo se jen zajímají o startupovou scénu.