Plán začínajícího podniku nestačí mít v hlavě, byznys plán je mít třeba 100% na papíře. V magazínu Startér to alespoň říká Jaroslav Weis, který spolupracuje s platformou Busyman a stará se o mentoring startupistů. „Největší přidaná hodnota byznys plánu je, že si zakladatel projde celým procesem. Donutí ho myšlenky vytříbit a popsat,“ říká. Dobře zpracovaný byznys plán může také pomoci získat investora. V takovém případě by měl být zpracovaný podrobně a v přitažlivé grafické formě.
Plán začínajícího podniku nestačí mít v hlavě, byznys plán je mít třeba 100% na papíře. V magazínu Startér to alespoň říká Jaroslav Weis, který spolupracuje s platformou Busyman a stará se o mentoring startupistů. „Největší přidaná hodnota byznys plánu je, že si zakladatel projde celým procesem. Donutí ho myšlenky vytříbit a popsat,“ říká. Dobře zpracovaný byznys plán může také pomoci získat investora. V takovém případě by měl být zpracovaný podrobně a v přitažlivé grafické formě.
Pořad přibližuje fungování začínajících firem. Pro všechny, kdo chtějí rozjet vlastní byznys nebo se jen zajímají o startupovou scénu.