00:00
Reklama
00:26
Profil hosta, vznik DOX a rámec rozhovoru
01:09
Letní návštěvnost, zahraniční publikum a Lynch jako tahák
03:02
Plánování výstav: mix hvězd, avantgardy a objevování
04:07
Praktická omezení a programový tým (kurátor, ředitelka programů, Válka)
04:58
Otto Urban a přímý kontakt s Davidem Lynchem; informace o Lynchově úmrtí
06:02
Výstava Up in Flames: práce na papíře, litografie a krátké filmy
06:33
Lynchův rukopis: drsnost, černá, jednovětné texty a radikální svoboda
09:04
Co je dobré umění: svoboda, sebevědomí, subjektivita a „magie“
11:32
Laik vs. „experti“, stigma současného umění a „často je to opravdu jenom blbý“
15:17
Nepředvídatelnost umění v konformní a klipovité době
16:57
AI vs. umění: vliv na provoz, ale nenahraditelnost autorství a „příběhu“
18:15
Snobismus výtvarného světa a Válkův neakademický background
20:19
Od stavebnictví k DOX: respekt v exaktních oborech a umění jako byznys miliardářů
22:59
Komerční vs. neziskové galerie a proč DOX nevydělává
23:45
Založení a rozvoj DOX: od plánů na lofty k galerii; vzducholoď a multifunkční sál
27:07
Finanční realita DOX: náklady 75 mil. Kč, grant MK 2,5 mil. Kč; ministerstvo vs. magistrát
29:21
Kulturní politika a podpora avantgardních souborů (např. Farma v jeskyni)
31:01
Příjmy DOX: vstupné, pronájmy, mecenáši a čtyři akcionáři; cíl být na nule
32:03
České umění ve světě: Hynek Martinec v Londýně, malé jazyky vs. velmoci, Kupka
34:21
Válkův cíl: předat řízení a zvýšit mezinárodní viditelnost; české silné tradice
36:09
Vnímání postkomunistického regionu na Západě a poučené výjimky
37:53
Reklama