
#17 Jak na prodeje v prosinci

Prosinec bývá pro mnoho podnikatelek ve službách klidnější období. Klientky nechtějí začínat nové kurzy, více se uzavírají do sebe a dokončují to, co se má v zimní energii dointegrovat. Co tedy v prosinci prodávat – a má to vůbec smysl?
V této epizodě sdílím, proč je naprosto v pořádku, že zájem o online kurzy a mentoring přirozeně klesá, a jak s tím vědomě pracovat. Dozvíš se, jaké nabídky mají v prosinci největší sílu, proč je ideální čas na předprodeje jarních projektů, co se dobře prodává díky „hýčkací“ energii zimy a jak využít období k posílení cashflow, aniž bys šla proti cyklům.
Podíváme se i na to, proč lidé v prosinci méně chodí na Zoomy, co (ne)funguje u dárkových poukazů a jak plánovat podnikání v souladu s ročními obdobími.
Pokud chceš podnikat vědomě, citlivě a v souladu s přirozenou energií roku, tento díl je přesně pro tebe.