Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody NÁVODY - Jak nastavit Meta Business Suite/Manager jako profík

NÁVODY - Jak nastavit Meta Business Suite/Manager jako profík

Obrázek epizody NÁVODY - Jak nastavit Meta Business Suite/Manager jako profík

Poslechněte si podcast

29. 7. 2025

37 min

O epizodě podcastu

🎯 Spouštíte první kampaně na Facebooku nebo Instagramu?
Nejste si jistí, jak správně nastavit Meta Business Suite (dříve Business Manager)?

V tomto praktickém videu vám Jarda Bobák , specialista na Meta Ads, krok za krokem ukáže, jak správně připravit účet, aby vaše reklamy fungovaly bez problémů .

  • Co je Meta Business Suite a proč je důležitý.

  • Jak přidat uživatele, partnery a nastavit role .

  • Vytvoření a správné nastavení reklamního účtu (včetně plateb a fakturace ).

  • Jak funguje Meta Pixel (dataset) a jak ho nasadit (Shoptet, Shopify, vlastní web).

  • Propojení Facebookové stránky, Instagramu a katalogu produktů .

  • Nejčastější chyby při nastavování kampaní a jak se jim vyhnout.


Co se naučíte:


00:00 Úvod – proč potřebujete Business Suite

01:00 Co je Business Manager a jak funguje

02:00 Přihlášení přes osobní účet

03:00 Přidávání uživatelů a jejich oprávnění

04:30 Jak přidat agenturu jako partnera

06:00 Vlastnictví Business Manageru – na co si dát pozor

07:00 Přidání Facebookové stránky

08:30 Propojení Instagramového účtu

09:30 Proč mít i FB stránku, i když používáte jen Instagram

10:00 Možnosti propojení – WhatsApp, aplikace apod.

11:00 Vytvoření reklamního účtu – měna, časové pásmo, limity

12:30 Platební metody a fakturace

14:30 Co je Metapixel (dataset) a jak ho vytvořit

16:00 Jeden pixel pro více jazyků?

17:00 Implementace pixelu na Shoptet + kontrola

18:30 Conversion API – proč a jak ho zapojit

20:00 Automatic Advanced Matching – co zapnout

21:00 Katalog produktů – propojení a pixel

23:00 Nahrávání produktů přes XML feed

25:00 Match rate – propojení katalogu a pixelu

27:00 Typické chyby při nahrávání produktů

28:00 Zakázané produkty v katalogu

30:00 Rizika zablokování katalogu a BM

31:00 Doporučená bezpečnostní nastavení

32:00 Limity reklamních účtů a historie aktivit

33:00 Shrnutí: Co je třeba nastavit

34:00 Bonus: propojení reklamního účtu s pixelem

35:00 Business Manager vs Business Suite – rozdíly

37:00 Závěr + výzva k dotazům a komentářům

🎯 Spouštíte první kampaně na Facebooku nebo Instagramu?
Nejste si jistí, jak správně nastavit Meta Business Suite (dříve Business Manager)?

V tomto praktickém videu vám Jarda Bobák , specialista na Meta Ads, krok za krokem ukáže, jak správně připravit účet, aby vaše reklamy fungovaly bez problémů .

  • Co je Meta Business Suite a proč je důležitý.

  • Jak přidat uživatele, partnery a nastavit role .

  • Vytvoření a správné nastavení reklamního účtu (včetně plateb a fakturace ).

  • Jak funguje Meta Pixel (dataset) a jak ho nasadit (Shoptet, Shopify, vlastní web).

  • Propojení Facebookové stránky, Instagramu a katalogu produktů .

  • Nejčastější chyby při nastavování kampaní a jak se jim vyhnout.


Co se naučíte:


00:00 Úvod – proč potřebujete Business Suite

01:00 Co je Business Manager a jak funguje

02:00 Přihlášení přes osobní účet

03:00 Přidávání uživatelů a jejich oprávnění

04:30 Jak přidat agenturu jako partnera

06:00 Vlastnictví Business Manageru – na co si dát pozor

07:00 Přidání Facebookové stránky

08:30 Propojení Instagramového účtu

09:30 Proč mít i FB stránku, i když používáte jen Instagram

10:00 Možnosti propojení – WhatsApp, aplikace apod.

11:00 Vytvoření reklamního účtu – měna, časové pásmo, limity

12:30 Platební metody a fakturace

14:30 Co je Metapixel (dataset) a jak ho vytvořit

16:00 Jeden pixel pro více jazyků?

17:00 Implementace pixelu na Shoptet + kontrola

18:30 Conversion API – proč a jak ho zapojit

20:00 Automatic Advanced Matching – co zapnout

21:00 Katalog produktů – propojení a pixel

23:00 Nahrávání produktů přes XML feed

25:00 Match rate – propojení katalogu a pixelu

27:00 Typické chyby při nahrávání produktů

28:00 Zakázané produkty v katalogu

30:00 Rizika zablokování katalogu a BM

31:00 Doporučená bezpečnostní nastavení

32:00 Limity reklamních účtů a historie aktivit

33:00 Shrnutí: Co je třeba nastavit

34:00 Bonus: propojení reklamního účtu s pixelem

35:00 Business Manager vs Business Suite – rozdíly

37:00 Závěr + výzva k dotazům a komentářům

Popis podcastu

Uřídit ziskovou firmu je náročné, tento podcast by vám s tím měl pomoci. 🚀 Jsme Socials, podnikatelům a majitelům firem pomáháme měnit návštěvníky webu v platící zákazníky pomocí výkonnostní reklamy na Facebooku, Instagramu, Google Ads, Skliku nebo zbožových srovnávačích. Daniel Bauer a Otakar Lucák spolu se svým týmem spravují milionové rozpočty desítkám klientů. V tomto podcastu získáte konkrétní tipy, zkušenosti z praxe a možná i pár překvapivých odhalení. Pokud si odsud odnesete cokoliv zajímavého, budeme moc rádi, když Socials Podcast doporučíte dál. Užijte si poslech!