V této epizodě Socials Podcastu se zaměřujeme na budoucnost digitálního marketingu, svět bez cookies, atribuční modely, nejlepší postupy pro GA4 a roli Customer Data Platform (CDP) v moderním marketingu. Honza Tichý, expert na datovou analytiku, se podělí o své postřehy o měnícím se trhu a o tom, co musí firmy vědět, aby zůstaly na špici. Pokud se pohybujete v e-commerce nebo digitálním marketingu, tato epizoda je pro vás nezbytná!Hlavní témata:Budoucnost digitálního marketinguSvět bez cookiesAtribuční modely a jak si vybrat ten správný pro váš byznysNejlepší postupy pro nastavení GA4Media Mix Modeling (MMM) a jeho významA/B testování a nové způsoby měření úspěchuKapitoly pro YouTube:0:00 - Úvod1:00 - Budoucnost digitálního marketingu3:00 - Fascinující technologie a trendy v marketingu4:30 - Využití AI v digitálním marketingu6:00 - Recept na svět bez cookies - přehled e-booku8:00 - Proč Google odložil ukončení třetích cookies10:00 - Jak se orientovat v budoucnosti bez cookies13:00 - First-party vs. third-party cookies15:00 - Co nás čeká v oblasti dat a ochrany soukromí v marketingu?17:00 - Úvod do atribučních modelů19:00 - Jak vybrat správný atribuční model pro váš e-shop21:00 - Nejlepší postupy pro implementaci GA423:00 - Výhody Media Mix Modeling (MMM)25:00 - A/B testování v moderním světě28:00 - Customer Data Platforms (CDP) a jejich role v budoucnosti marketingu30:00 - Důležitost first-party dat pro úspěch e-commerce32:00 - Jak AI změní analytiku marketingu34:00 - Závěrečné myšlenky a doporučení pro marketéry
V této epizodě Socials Podcastu se zaměřujeme na budoucnost digitálního marketingu, svět bez cookies, atribuční modely, nejlepší postupy pro GA4 a roli Customer Data Platform (CDP) v moderním marketingu.
Honza Tichý, expert na datovou analytiku, se podělí o své postřehy o měnícím se trhu a o tom, co musí firmy vědět, aby zůstaly na špici.
🔗 SLEDUJTE NÁS
📷 Instagram: https://www.instagram.com/socials_cz/
📘 Facebook: https://www.facebook.com/socials.cz/
🔗 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/socialscz/
Kapitoly:
0:00 - Úvod
1:00 - Budoucnost digitálního marketingu
3:00 - Fascinující technologie a trendy v marketingu
4:30 - Využití AI v digitálním marketingu
6:00 - Recept na svět bez cookies - přehled e-booku
8:00 - Proč Google odložil ukončení třetích cookies
10:00 - Jak se orientovat v budoucnosti bez cookies
13:00 - First-party vs. third-party cookies
15:00 - Co nás čeká v oblasti dat a ochrany soukromí v marketingu?
17:00 - Úvod do atribučních modelů
19:00 - Jak vybrat správný atribuční model pro váš e-shop
21:00 - Nejlepší postupy pro implementaci GA4
23:00 - Výhody Media Mix Modeling (MMM)
25:00 - A/B testování v moderním světě
28:00 - Customer Data Platforms (CDP) a jejich role v budoucnosti marketingu
30:00 - Důležitost first-party dat pro úspěch e-commerce
32:00 - Jak AI změní analytiku marketingu
34:00 - Závěrečné myšlenky a doporučení pro marketéry
Uřídit ziskovou firmu je náročné, tento podcast by vám s tím měl pomoci. 🚀 Jsme Socials, podnikatelům a majitelům firem pomáháme měnit návštěvníky webu v platící zákazníky pomocí výkonnostní reklamy na Facebooku, Instagramu, Google Ads, Skliku nebo zbožových srovnávačích.
Daniel Bauer a Otakar Lucák spolu se svým týmem spravují milionové rozpočty desítkám klientů. V tomto podcastu získáte konkrétní tipy, zkušenosti z praxe a možná i pár překvapivých odhalení.
Pokud si odsud odnesete cokoliv zajímavého, budeme moc rádi, když Socials Podcast doporučíte dál. Užijte si poslech!