Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #74 - Víc než cena: Jak přitáhnout zákazníky a udržet si je

#74 - Víc než cena: Jak přitáhnout zákazníky a udržet si je

Obrázek epizody #74 - Víc než cena: Jak přitáhnout zákazníky a udržet si je

Poslechněte si podcast

15. 5. 2025

22 min

O epizodě podcastu

V 74. epizodě Socials Podcastu se bavíme o tématu, které řeší snad každý e-shop: jak přitáhnout zákazníky bez toho, aniž byste museli pořád dávat slevy. A pokud už je dáváte, tak jak s nimi pracovat chytře.Co se dozvíte:✅ Proč sleva funguje jako skvělý otvírák, ale ne jako dlouhodobá strategie✅ Jak budovat nabídku, která zákazníky zaujme i bez slevy✅ Co dělat, když vaši kategorii začne podstřelovat konkurence✅ Jak pracovat s průměrnou hodnotou objednávky a opakovanými nákupy✅ Proč se vyplatí investovat do zákaznické péče a komunityDoplňkové produkty, výhodné balíčky, body za nákup, rychlost doručení nebo špičkový servis. To všechno může být důvod, proč si zákazník vybere právě vás.🔗 SLEDUJTE NÁS📷 Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/📘 Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/🔗 LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠ https://www.linkedin.com/company/socialscz/Kapitoly: 0:00 – Úvod: Proč milujeme slevy0:33 – Sleva jako marketingový nástroj na Facebooku1:00 – Proč je sleva dlouhodobě nebezpečná2:00 – Jak správně pracovat se slevami3:15 – Sleva vs. udržitelnost e-shopu4:00 – Navyšování hodnoty objednávky a opakované nákupy5:01 – Kdy se sleva vyplatí (LTV vs. AOV)6:00 – Problém e-shopů s jedním produktem6:38 – Význam široké nabídky a přemýšlení nad portfoliem7:34 – Doprava zdarma a její rizika8:19 – Zákaznická péče jako konkurenční výhoda9:28 – Jak si udržet zákazníka i bez nejnižší ceny10:13 – Balíčky místo slevy jako kreativní řešení11:11 – Slevy kvůli sezónnosti a skladovým zásobám12:00 – Zákazníci oceňují víc než jen nízkou cenu13:00 – Příklady věrnostních systémů a přidané hodnoty14:00 – Alza jako příklad výhody v rychlosti a pohodlí15:17 – Jak se e-shop odliší od velkých hráčů16:11 – Proč musí e-shop ukazovat odbornost a autenticitu17:00 – Švihej jako příklad silné komunity a brandu18:00 – Decathlon a jeho přechod k prémiovějším produktům19:45 – Budování značky místo cenové války21:00 – Gamifikace, komunita a emoce jako základ loajality22:07 – Shrnutí: Jediná cesta ven ze slevové spirály je budovat značku

V 74. epizodě Socials Podcastu se bavíme o tématu, které řeší snad každý e-shop: jak přitáhnout zákazníky bez toho, aniž byste museli pořád dávat slevy. A pokud už je dáváte, tak jak s nimi pracovat chytře.

Co se dozvíte:

✅ Proč sleva funguje jako skvělý otvírák, ale ne jako dlouhodobá strategie

✅ Jak budovat nabídku, která zákazníky zaujme i bez slevy

✅ Co dělat, když vaši kategorii začne podstřelovat konkurence

✅ Jak pracovat s průměrnou hodnotou objednávky a opakovanými nákupy

✅ Proč se vyplatí investovat do zákaznické péče a komunity

Doplňkové produkty, výhodné balíčky, body za nákup, rychlost doručení nebo špičkový servis. To všechno může být důvod, proč si zákazník vybere právě vás.


🔗 SLEDUJTE NÁS

📷 Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/

📘 Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/

🔗 LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/


Kapitoly:

0:00 – Úvod: Proč milujeme slevy

0:33 – Sleva jako marketingový nástroj na Facebooku

1:00 – Proč je sleva dlouhodobě nebezpečná

2:00 – Jak správně pracovat se slevami

3:15 – Sleva vs. udržitelnost e-shopu

4:00 – Navyšování hodnoty objednávky a opakované nákupy

5:01 – Kdy se sleva vyplatí (LTV vs. AOV)

6:00 – Problém e-shopů s jedním produktem

6:38 – Význam široké nabídky a přemýšlení nad portfoliem

7:34 – Doprava zdarma a její rizika

8:19 – Zákaznická péče jako konkurenční výhoda

9:28 – Jak si udržet zákazníka i bez nejnižší ceny

10:13 – Balíčky místo slevy jako kreativní řešení

11:11 – Slevy kvůli sezónnosti a skladovým zásobám

12:00 – Zákazníci oceňují víc než jen nízkou cenu

13:00 – Příklady věrnostních systémů a přidané hodnoty

14:00 – Alza jako příklad výhody v rychlosti a pohodlí

15:17 – Jak se e-shop odliší od velkých hráčů

16:11 – Proč musí e-shop ukazovat odbornost a autenticitu

17:00 – Švihej jako příklad silné komunity a brandu

18:00 – Decathlon a jeho přechod k prémiovějším produktům

19:45 – Budování značky místo cenové války

21:00 – Gamifikace, komunita a emoce jako základ loajality

22:07 – Shrnutí: Jediná cesta ven ze slevové spirály je budovat značku

Popis podcastu

Uřídit ziskovou firmu je náročné, tento podcast by vám s tím měl pomoci. 🚀 Jsme Socials, podnikatelům a majitelům firem pomáháme měnit návštěvníky webu v platící zákazníky pomocí výkonnostní reklamy na Facebooku, Instagramu, Google Ads, Skliku nebo zbožových srovnávačích. Daniel Bauer a Otakar Lucák spolu se svým týmem spravují milionové rozpočty desítkám klientů. V tomto podcastu získáte konkrétní tipy, zkušenosti z praxe a možná i pár překvapivých odhalení. Pokud si odsud odnesete cokoliv zajímavého, budeme moc rádi, když Socials Podcast doporučíte dál. Užijte si poslech!