V 74. epizodě Socials Podcastu se bavíme o tématu, které řeší snad každý e-shop: jak přitáhnout zákazníky bez toho, aniž byste museli pořád dávat slevy. A pokud už je dáváte, tak jak s nimi pracovat chytře.Co se dozvíte:✅ Proč sleva funguje jako skvělý otvírák, ale ne jako dlouhodobá strategie✅ Jak budovat nabídku, která zákazníky zaujme i bez slevy✅ Co dělat, když vaši kategorii začne podstřelovat konkurence✅ Jak pracovat s průměrnou hodnotou objednávky a opakovanými nákupy✅ Proč se vyplatí investovat do zákaznické péče a komunityDoplňkové produkty, výhodné balíčky, body za nákup, rychlost doručení nebo špičkový servis. To všechno může být důvod, proč si zákazník vybere právě vás.🔗 SLEDUJTE NÁS📷 Instagram: https://www.instagram.com/socials_cz/📘 Facebook: https://www.facebook.com/socials.cz/🔗 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/socialscz/Kapitoly: 0:00 – Úvod: Proč milujeme slevy0:33 – Sleva jako marketingový nástroj na Facebooku1:00 – Proč je sleva dlouhodobě nebezpečná2:00 – Jak správně pracovat se slevami3:15 – Sleva vs. udržitelnost e-shopu4:00 – Navyšování hodnoty objednávky a opakované nákupy5:01 – Kdy se sleva vyplatí (LTV vs. AOV)6:00 – Problém e-shopů s jedním produktem6:38 – Význam široké nabídky a přemýšlení nad portfoliem7:34 – Doprava zdarma a její rizika8:19 – Zákaznická péče jako konkurenční výhoda9:28 – Jak si udržet zákazníka i bez nejnižší ceny10:13 – Balíčky místo slevy jako kreativní řešení11:11 – Slevy kvůli sezónnosti a skladovým zásobám12:00 – Zákazníci oceňují víc než jen nízkou cenu13:00 – Příklady věrnostních systémů a přidané hodnoty14:00 – Alza jako příklad výhody v rychlosti a pohodlí15:17 – Jak se e-shop odliší od velkých hráčů16:11 – Proč musí e-shop ukazovat odbornost a autenticitu17:00 – Švihej jako příklad silné komunity a brandu18:00 – Decathlon a jeho přechod k prémiovějším produktům19:45 – Budování značky místo cenové války21:00 – Gamifikace, komunita a emoce jako základ loajality22:07 – Shrnutí: Jediná cesta ven ze slevové spirály je budovat značku
V 74. epizodě Socials Podcastu se bavíme o tématu, které řeší snad každý e-shop: jak přitáhnout zákazníky bez toho, aniž byste museli pořád dávat slevy. A pokud už je dáváte, tak jak s nimi pracovat chytře.
Co se dozvíte:
✅ Proč sleva funguje jako skvělý otvírák, ale ne jako dlouhodobá strategie
✅ Jak budovat nabídku, která zákazníky zaujme i bez slevy
✅ Co dělat, když vaši kategorii začne podstřelovat konkurence
✅ Jak pracovat s průměrnou hodnotou objednávky a opakovanými nákupy
✅ Proč se vyplatí investovat do zákaznické péče a komunity
Doplňkové produkty, výhodné balíčky, body za nákup, rychlost doručení nebo špičkový servis. To všechno může být důvod, proč si zákazník vybere právě vás.
🔗 SLEDUJTE NÁS
📷 Instagram: https://www.instagram.com/socials_cz/
📘 Facebook: https://www.facebook.com/socials.cz/
🔗 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/socialscz/
Kapitoly:
0:00 – Úvod: Proč milujeme slevy
0:33 – Sleva jako marketingový nástroj na Facebooku
1:00 – Proč je sleva dlouhodobě nebezpečná
2:00 – Jak správně pracovat se slevami
3:15 – Sleva vs. udržitelnost e-shopu
4:00 – Navyšování hodnoty objednávky a opakované nákupy
5:01 – Kdy se sleva vyplatí (LTV vs. AOV)
6:00 – Problém e-shopů s jedním produktem
6:38 – Význam široké nabídky a přemýšlení nad portfoliem
7:34 – Doprava zdarma a její rizika
8:19 – Zákaznická péče jako konkurenční výhoda
9:28 – Jak si udržet zákazníka i bez nejnižší ceny
10:13 – Balíčky místo slevy jako kreativní řešení
11:11 – Slevy kvůli sezónnosti a skladovým zásobám
12:00 – Zákazníci oceňují víc než jen nízkou cenu
13:00 – Příklady věrnostních systémů a přidané hodnoty
14:00 – Alza jako příklad výhody v rychlosti a pohodlí
15:17 – Jak se e-shop odliší od velkých hráčů
16:11 – Proč musí e-shop ukazovat odbornost a autenticitu
17:00 – Švihej jako příklad silné komunity a brandu
18:00 – Decathlon a jeho přechod k prémiovějším produktům
19:45 – Budování značky místo cenové války
21:00 – Gamifikace, komunita a emoce jako základ loajality
22:07 – Shrnutí: Jediná cesta ven ze slevové spirály je budovat značku
Uřídit ziskovou firmu je náročné, tento podcast by vám s tím měl pomoci. 🚀 Jsme Socials, podnikatelům a majitelům firem pomáháme měnit návštěvníky webu v platící zákazníky pomocí výkonnostní reklamy na Facebooku, Instagramu, Google Ads, Skliku nebo zbožových srovnávačích.
Daniel Bauer a Otakar Lucák spolu se svým týmem spravují milionové rozpočty desítkám klientů. V tomto podcastu získáte konkrétní tipy, zkušenosti z praxe a možná i pár překvapivých odhalení.
Pokud si odsud odnesete cokoliv zajímavého, budeme moc rádi, když Socials Podcast doporučíte dál. Užijte si poslech!