Kdy je lepší dělat marketing sám, kdy sáhnout po freelancerovi a kdy už dává smysl přejít na agenturu?Co se dozvíte:✅ Pro koho má smysl dělat reklamu na Facebooku nebo Google sám✅ Kdy a proč je freelancer skvělou volbou (a kdy už přestává stačit)✅ Co vám může přinést spolupráce s agenturou✅ Jak si vybrat správnou cestu podle výše rozpočtu i vaší fáze podnikání✅ Jak předejít zklamání ze spolupráce a co dělat, abyste z reklamy vytěžili maximum🎯 Ideální pro:- Začínající podnikatele a živnostníky s omezeným rozpočtem- Majitele malých firem, kteří hledají efektivní marketingové řešení- Freelancery, kteří potřebují získat klienty online a zvýšit svůj výkon🔗 SLEDUJTE NÁS📷 Instagram: https://www.instagram.com/socials_cz/📘 Facebook: https://www.facebook.com/socials.cz/🔗 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/socialscz/Kapitoly: 0:00 Úvod – Představení tématu: DIY marketing vs. Freelancer vs. Agentura1:30 Kdy si řešit výkonnostní marketing sám? – Výhody a nevýhody DIY5:30 Kdy přejít na freelancera – Jaký je rozdíl mezi freelancery a agenturami9:00 Jak najít kvalitního freelancera a jaké otázky si položit při pohovoru13:00 Kdy freelancer nestačí – Přechod na agenturu a její výhody15:00 Jak poznat kvalitní agenturu – Co hledat v referencích a případových studiích19:00 Kdy má smysl začít u agentury – Minimální rozpočet pro spolupráci21:00 Kdy přejít mezi fázemi – DIY → Freelancer → Agentura23:00 Bonusový tip: Jak kombinovat interního člověka s agenturou nebo freelancerem25:00 Praktické tipy pro přechod mezi fázemi28:00 Závěr – Doporučení na konkrétní kroky pro posluchače
Kdy je lepší dělat marketing sám, kdy sáhnout po freelancerovi a kdy už dává smysl přejít na agenturu?
Co se dozvíte:
✅ Pro koho má smysl dělat reklamu na Facebooku nebo Google sám
✅ Kdy a proč je freelancer skvělou volbou (a kdy už přestává stačit)
✅ Co vám může přinést spolupráce s agenturou
✅ Jak si vybrat správnou cestu podle výše rozpočtu i vaší fáze podnikání
✅ Jak předejít zklamání ze spolupráce a co dělat, abyste z reklamy vytěžili maximum
🎯 Ideální pro:
- Začínající podnikatele a živnostníky s omezeným rozpočtem
- Majitele malých firem, kteří hledají efektivní marketingové řešení
- Freelancery, kteří potřebují získat klienty online a zvýšit svůj výkon
🔗 SLEDUJTE NÁS
📷 Instagram: https://www.instagram.com/socials_cz/
📘 Facebook: https://www.facebook.com/socials.cz/
🔗 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/socialscz/
Kapitoly:
0:00 Úvod – Představení tématu: DIY marketing vs. Freelancer vs. Agentura
1:30 Kdy si řešit výkonnostní marketing sám? – Výhody a nevýhody DIY
5:30 Kdy přejít na freelancera – Jaký je rozdíl mezi freelancery a agenturami
9:00 Jak najít kvalitního freelancera a jaké otázky si položit při pohovoru
13:00 Kdy freelancer nestačí – Přechod na agenturu a její výhody
15:00 Jak poznat kvalitní agenturu – Co hledat v referencích a případových studiích
19:00 Kdy má smysl začít u agentury – Minimální rozpočet pro spolupráci
21:00 Kdy přejít mezi fázemi – DIY → Freelancer → Agentura
23:00 Bonusový tip: Jak kombinovat interního člověka s agenturou nebo freelancerem
25:00 Praktické tipy pro přechod mezi fázemi
28:00 Závěr – Doporučení na konkrétní kroky pro posluchače
Uřídit ziskovou firmu je náročné, tento podcast by vám s tím měl pomoci. 🚀 Jsme Socials, podnikatelům a majitelům firem pomáháme měnit návštěvníky webu v platící zákazníky pomocí výkonnostní reklamy na Facebooku, Instagramu, Google Ads, Skliku nebo zbožových srovnávačích.
Daniel Bauer a Otakar Lucák spolu se svým týmem spravují milionové rozpočty desítkám klientů. V tomto podcastu získáte konkrétní tipy, zkušenosti z praxe a možná i pár překvapivých odhalení.
Pokud si odsud odnesete cokoliv zajímavého, budeme moc rádi, když Socials Podcast doporučíte dál. Užijte si poslech!