Dosáhli jste ve výkonnostním marketingu svého stropu a nevíte, jak dál růst? 🔄 V 67. epizodě Socials Podcastu jsme si s Radkem Hudákem, zkušeným stratégem v e-commerce, povídali o tom, kdy přichází čas hledat další cesty mimo klasický performance kanál.Co se v epizodě dozvíte:🔸 Jak poznat, že výkonnostní reklama už nestačí.🔸 Kdy dává smysl sáhnout po offline kanálech jako je rádio nebo televize.🔸 Proč může mít brandová reklama zásadní vliv na konverzní poměr.🔸 Jak otestovat nové kanály bez zbytečného rizika.🔸 Na co si dát pozor, než pustíte první offline kampaň.Radek přidává i konkrétní příklady, metriky a strukturu rozhodování, kterou můžete využít ve svém byznysu hned teď.🔗 SLEDUJTE NÁS📷 Instagram: https://www.instagram.com/socials_cz/📘 Facebook: https://www.facebook.com/socials.cz/🔗 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/socialscz/⏱️ KAPITOLY:0:00 Úvod k tématu: Když výkonnostní reklama přestane stačit2:35 Jak poznat, že jste narazili na limity výkonnostního marketingu6:20 Typické chyby e-shopů při škálování kampaní9:40 Co místo tlačení na výkon? Změna přístupu a mindsetu13:00 Kdy má smysl začít přemýšlet o budování značky16:45 Proč jsou marže zásadní a jak si je vizualizovat21:10 Praktické příklady z e-commerce – co fungovalo26:00 Offline reklama: kdy a jak s ní začít31:20 Jak testovat offline kanály bez velkého rozpočtu36:05 Co sledovat při měření efektivity offline kampaní40:40 Jak brandové kampaně zvyšují konverzní poměr46:00 Propojení offline aktivity s výkonem (YouTube, rádio, billboardy)49:55 Jak vyhodnocovat dopad offline na online – praktické příklady53:50 Jak zvolit správné USP pro offline reklamu58:30 Nejefektivnější typy offline reklamy pro e-shopy1:02:15 Jak přemýšlet nad rozpočtem a načasováním kampaní1:06:30 QR kódy v offline reklamě – mají smysl?1:08:40 Technické a organizační kroky před spuštěním offline kampaně1:12:00 Závěr a shrnutí – co si z epizody odnést
Dosáhli jste ve výkonnostním marketingu svého stropu a nevíte, jak dál růst?
🔄 V 67. epizodě Socials Podcastu jsme si s Radkem Hudákem, zkušeným stratégem v e-commerce, povídali o tom, kdy přichází čas hledat další cesty mimo klasický performance kanál.
Co se v epizodě dozvíte:
🔸 Jak poznat, že výkonnostní reklama už nestačí.
🔸 Kdy dává smysl sáhnout po offline kanálech jako je rádio nebo televize.
🔸 Proč může mít brandová reklama zásadní vliv na konverzní poměr.
🔸 Jak otestovat nové kanály bez zbytečného rizika.
🔸 Na co si dát pozor, než pustíte první offline kampaň.Radek přidává i konkrétní příklady, metriky a strukturu rozhodování, kterou můžete využít ve svém byznysu hned teď.
🔗 SLEDUJTE NÁS
📷 Instagram: https://www.instagram.com/socials_cz/
📘 Facebook: https://www.facebook.com/socials.cz/
🔗 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/socialscz/
⏱️ KAPITOLY:
0:00 Úvod k tématu: Když výkonnostní reklama přestane stačit
2:35 Jak poznat, že jste narazili na limity výkonnostního marketingu
6:20 Typické chyby e-shopů při škálování kampaní
9:40 Co místo tlačení na výkon? Změna přístupu a mindsetu
13:00 Kdy má smysl začít přemýšlet o budování značky
16:45 Proč jsou marže zásadní a jak si je vizualizovat
21:10 Praktické příklady z e-commerce – co fungovalo
26:00 Offline reklama: kdy a jak s ní začít
31:20 Jak testovat offline kanály bez velkého rozpočtu
36:05 Co sledovat při měření efektivity offline kampaní
40:40 Jak brandové kampaně zvyšují konverzní poměr
46:00 Propojení offline aktivity s výkonem (YouTube, rádio, billboardy)
49:55 Jak vyhodnocovat dopad offline na online – praktické příklady
53:50 Jak zvolit správné USP pro offline reklamu
58:30 Nejefektivnější typy offline reklamy pro e-shopy
1:02:15 Jak přemýšlet nad rozpočtem a načasováním kampaní
1:06:30 QR kódy v offline reklamě – mají smysl?
1:08:40 Technické a organizační kroky před spuštěním offline kampaně
1:12:00 Závěr a shrnutí – co si z epizody odnést
Uřídit ziskovou firmu je náročné, tento podcast by vám s tím měl pomoci. 🚀 Jsme Socials, podnikatelům a majitelům firem pomáháme měnit návštěvníky webu v platící zákazníky pomocí výkonnostní reklamy na Facebooku, Instagramu, Google Ads, Skliku nebo zbožových srovnávačích.
Daniel Bauer a Otakar Lucák spolu se svým týmem spravují milionové rozpočty desítkám klientů. V tomto podcastu získáte konkrétní tipy, zkušenosti z praxe a možná i pár překvapivých odhalení.
Pokud si odsud odnesete cokoliv zajímavého, budeme moc rádi, když Socials Podcast doporučíte dál. Užijte si poslech!