Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #62 - Jak co nejlépe přeměnit investice do marketingu na kvalitní poptávky?

#62 - Jak co nejlépe přeměnit investice do marketingu na kvalitní poptávky?

Obrázek epizody #62 - Jak co nejlépe přeměnit investice do marketingu na kvalitní poptávky?

Poslechněte si podcast

30. 1. 2025

26 min

O epizodě podcastu

🎯 Zvyšujete rozpočet na marketing, ale výsledky nepřicházejí? V 62. epizodě Socials Podcastu rozebíráme klíčové strategie, jak efektivně přeměnit investice do reklamy na kvalitní poptávky. Zjistíte, že samotné spuštění kampaní nestačí – záleží na tom, co nabízíte a jak to komunikujete. 🔑 Co se v epizodě dozvíte: - Jak vytvořit nabídku, která skutečně zaujme vaše zákazníky. - Proč je důležité optimalizovat web, než začnete s placenou reklamou. - Jak využít „lead magnety“ pro budování důvěry a generování kvalitních kontaktů. - Proč vám důkazy o úspěšnosti (social proof) mohou přinést více zákazníků. - Jak kombinovat různé kanály (Google Ads, Meta reklamy, e-mailing) pro maximální výsledky. 💡 Tip na závěr: Vaše reklamy i web by měly mluvit k zákazníkům, ne jen o vás. Je důležité ukázat, jak dobře rozumíte jejich potřebám a jak jim pomůžete dosáhnout jejich cílů! 👉 Máte vychytané strategie na generování poptávek? Podělte se s námi v komentářích! 💬 LÍBIL SE VÁM TENTO DÍL? Klikněte na tlačítko "odebírat" a zanechte nám komentář. Jedině tak můžeme šířit informace z podcastu mezi další podnikatele či markeťáky a společně tak zlepšovat českou e-commerce. ❤️ SLEDUJTE NÁS Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/ ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/ Kapitoly: 00:00:00 Úvod 00:00:35 Představení tématu: Jak získat kvalitní leady 00:01:10 Proč samotné kampaně nestačí 00:02:05 Důležitost unikátní nabídky 00:03:30 Jak vytvořit irresistible offer 00:05:10 Příklady efektivních garancí 00:06:45 Proč weby často selhávají v komunikaci 00:08:00 Jak získat důvěru zákazníků (social proof) 00:09:30 Lead magnet: Kdy a jak jej využít 00:11:20 Jak budovat autoritu u B2B firem 00:13:00 Význam poznání zákazníka 00:14:20 PPC kampaně a jejich role 00:16:00 Efektivita pop-up oken na korporátních webech 00:17:30 Význam obsahu na sociálních sítích 00:19:10 Jak zlepšit důvěryhodnost přes Instagram 00:20:40 Sociální sítě jako must-have pro firmy 00:22:00 Vliv pravidelné tvorby obsahu na konverze 00:23:30 Developerské projekty a budování důvěry 00:25:00 Shrnutí: Klíčové kroky pro získání kvalitních leadů 00:26:00 Závěr a poděkování

🎯 Zvyšujete rozpočet na marketing, ale výsledky nepřicházejí?

V 62. epizodě Socials Podcastu rozebíráme klíčové strategie, jak efektivně přeměnit investice do reklamy na kvalitní poptávky. Zjistíte, že samotné spuštění kampaní nestačí – záleží na tom, co nabízíte a jak to komunikujete.


🔑 Co se v epizodě dozvíte:

- Jak vytvořit nabídku, která skutečně zaujme vaše zákazníky.

- Proč je důležité optimalizovat web, než začnete s placenou reklamou.

- Jak využít „lead magnety“ pro budování důvěry a generování kvalitních kontaktů.

- Proč vám důkazy o úspěšnosti (social proof) mohou přinést více zákazníků.

- Jak kombinovat různé kanály (Google Ads, Meta reklamy, e-mailing) pro maximální výsledky.


💡 Tip na závěr: Vaše reklamy i web by měly mluvit k zákazníkům, ne jen o vás. Je důležité ukázat, jak dobře rozumíte jejich potřebám a jak jim pomůžete dosáhnout jejich cílů!


👉 Máte vychytané strategie na generování poptávek? Podělte se s námi v komentářích! 💬


LÍBIL SE VÁM TENTO DÍL?

Klikněte na tlačítko "odebírat" a zanechte nám komentář. Jedině tak můžeme šířit informace z podcastu mezi další podnikatele či markeťáky a společně tak zlepšovat českou e-commerce.


❤️ SLEDUJTE NÁS

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/

Kapitoly: 00:00:00 Úvod 00:00:35 Představení tématu: Jak získat kvalitní leady 00:01:10 Proč samotné kampaně nestačí 00:02:05 Důležitost unikátní nabídky 00:03:30 Jak vytvořit irresistible offer 00:05:10 Příklady efektivních garancí 00:06:45 Proč weby často selhávají v komunikaci 00:08:00 Jak získat důvěru zákazníků (social proof) 00:09:30 Lead magnet: Kdy a jak jej využít 00:11:20 Jak budovat autoritu u B2B firem 00:13:00 Význam poznání zákazníka 00:14:20 PPC kampaně a jejich role 00:16:00 Efektivita pop-up oken na korporátních webech 00:17:30 Význam obsahu na sociálních sítích 00:19:10 Jak zlepšit důvěryhodnost přes Instagram 00:20:40 Sociální sítě jako must-have pro firmy 00:22:00 Vliv pravidelné tvorby obsahu na konverze 00:23:30 Developerské projekty a budování důvěry 00:25:00 Shrnutí: Klíčové kroky pro získání kvalitních leadů 00:26:00 Závěr a poděkování


Popis podcastu

Uřídit ziskovou firmu je náročné, tento podcast by vám s tím měl pomoci. 🚀 Jsme Socials, podnikatelům a majitelům firem pomáháme měnit návštěvníky webu v platící zákazníky pomocí výkonnostní reklamy na Facebooku, Instagramu, Google Ads, Skliku nebo zbožových srovnávačích. Daniel Bauer a Otakar Lucák spolu se svým týmem spravují milionové rozpočty desítkám klientů. V tomto podcastu získáte konkrétní tipy, zkušenosti z praxe a možná i pár překvapivých odhalení. Pokud si odsud odnesete cokoliv zajímavého, budeme moc rádi, když Socials Podcast doporučíte dál. Užijte si poslech!