Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #42 - Tomáš Rajchl - CEO Foxdeli: ,,Za pozdní doručení zásilky může majitel e-shopu, ne dopravce!” Vylepšete ponákupní komunikaci se zákazníkem!

#42 - Tomáš Rajchl - CEO Foxdeli: ,,Za pozdní doručení zásilky může majitel e-shopu, ne dopravce!” Vylepšete ponákupní komunikaci se zákazníkem!

Obrázek epizody #42 - Tomáš Rajchl - CEO Foxdeli: ,,Za pozdní doručení zásilky může majitel e-shopu, ne dopravce!” Vylepšete ponákupní komunikaci se zákazníkem!

Poslechněte si podcast

12. 9. 2024

1 hod 24 min

O epizodě podcastu

Pouze 1 z 26 zákazníků si postěžuje! Jinými slovy, pouze od 4 % vašich zákazníků se dočkáte upřímné zpětné vazby. Co to pro vás znamená? Abyste mohli posouvat svou firmu kupředu, je v zájmu každého majitele firmy, aby věnoval svou pozornost již stávajícím zákazníkům a to ideálně ihned v ponákupní fázi. O tomto tématu jsme si povídali s Tomášem Rajchlem, CEO ponákupní marketingové platformy Foxdeli. V TOMTO DÍLE SE DOZVÍTE: - Proč a jak musíte pečovat o vztah se zákazníkem i po objednávce?  - Jaký je nejkritičtější moment v ponákupním procesu? - Může za pozdní doručení zásilky e-shop nebo dopravce? ❤️ Sledujte nás: Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu? Napište nám 👉🏼 hello@socials.cz Vyplňte nezávaznou poptávku 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Pouze 1 z 26 zákazníků si postěžuje! Jinými slovy, pouze od 4 % vašich zákazníků se dočkáte upřímné zpětné vazby. Co to pro vás znamená? Abyste mohli posouvat svou firmu kupředu, je v zájmu každého majitele firmy, aby věnoval svou pozornost již stávajícím zákazníkům a to ideálně ihned v ponákupní fázi. O tomto tématu jsme si povídali s Tomášem Rajchlem, CEO ponákupní marketingové platformy Foxdeli.


V TOMTO DÍLE SE DOZVÍTE:

- Proč a jak musíte pečovat o vztah se zákazníkem i po objednávce?

- Jaký je nejkritičtější moment v ponákupním procesu?

- Může za pozdní doručení zásilky e-shop nebo dopravce?


❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠


💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu?

Napište nám 👉🏼 hello@socials.cz

Vyplňte nezávaznou poptávku 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Popis podcastu

Uřídit ziskovou firmu je náročné, tento podcast by vám s tím měl pomoci. 🚀 Jsme Socials, podnikatelům a majitelům firem pomáháme měnit návštěvníky webu v platící zákazníky pomocí výkonnostní reklamy na Facebooku, Instagramu, Google Ads, Skliku nebo zbožových srovnávačích. Daniel Bauer a Otakar Lucák spolu se svým týmem spravují milionové rozpočty desítkám klientů. V tomto podcastu získáte konkrétní tipy, zkušenosti z praxe a možná i pár překvapivých odhalení. Pokud si odsud odnesete cokoliv zajímavého, budeme moc rádi, když Socials Podcast doporučíte dál. Užijte si poslech!