Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #39 - Lukáš Pítra - Jak uspět s e-shopem? Nakopněte zákaznickou péči!

#39 - Lukáš Pítra - Jak uspět s e-shopem? Nakopněte zákaznickou péči!

Obrázek epizody #39 - Lukáš Pítra - Jak uspět s e-shopem? Nakopněte zákaznickou péči!

Poslechněte si podcast

30. 7. 2024

1 hod 34 min

O epizodě podcastu

Dnešním hostem je Lukáš Pítra, odborník na zákaznickou zkušenost a marketing od SEO přes PPC až po UX a CX. Lukáš si stanovil vskutku nemalý cíl, a to navrátit zákazníka do managementu firmy. Tento díl je natřískaný informacemi o customer experience nejen pro e-shopy. V této epizodě se dozvíte: 👉 Jak zlepšit zákaznickou zkušenost na vašem e-shopu 👉 Jaké jsou nejnovější trendy v CX pro rok 2024 👉 Jak budovat prozákaznickou kulturu ve vaší firmě 👉 Tipy pro nábor a řízení týmu v oblasti CX a marketingu 👉 Osobní zkušenosti a rady z freelancingu Nenechte si ujít tuto fascinující konverzaci a získejte cenné tipy a nástroje, které můžete okamžitě implementovat do svého podnikání. Lukáš Pítra: https://www.lukaspitra.cz/ E-mail: jsem@lukaspitra.cz LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lukaspitra/ Baymard.com (=Baymard Institute je renomovaný zdroj informací zaměřený na CX a UX): https://baymard.com/ Perfectcrowd: https://www.perfectcrowd.cz/ Behavio: https://behaviolabs.com/cs/ Gallup: https://www.gallup.com/home.aspx ❤️ Sledujte nás: Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Dnešním hostem je Lukáš Pítra, odborník na zákaznickou zkušenost a marketing od SEO přes PPC až po UX a CX. Lukáš si stanovil vskutku nemalý cíl, a to navrátit zákazníka do managementu firmy. Tento díl je natřískaný informacemi o customer experience nejen pro e-shopy. V této epizodě se dozvíte: 👉 Jak zlepšit zákaznickou zkušenost na vašem e-shopu 👉 Jaké jsou nejnovější trendy v CX pro rok 2024 👉 Jak budovat prozákaznickou kulturu ve vaší firmě 👉 Tipy pro nábor a řízení týmu v oblasti CX a marketingu 👉 Osobní zkušenosti a rady z freelancingu Nenechte si ujít tuto fascinující konverzaci a získejte cenné tipy a nástroje, které můžete okamžitě implementovat do svého podnikání. Lukáš Pítra: https://www.lukaspitra.cz/ E-mail: jsem@lukaspitra.cz LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lukaspitra/ Baymard.com (=Baymard Institute je renomovaný zdroj informací zaměřený na CX a UX): https://baymard.com/ Perfectcrowd: https://www.perfectcrowd.cz/ Behavio: https://behaviolabs.com/cs/ Gallup: https://www.gallup.com/home.aspx ❤️ Sledujte nás: Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Popis podcastu

Uřídit ziskovou firmu je náročné, tento podcast by vám s tím měl pomoci. 🚀 Jsme Socials, podnikatelům a majitelům firem pomáháme měnit návštěvníky webu v platící zákazníky pomocí výkonnostní reklamy na Facebooku, Instagramu, Google Ads, Skliku nebo zbožových srovnávačích. Daniel Bauer a Otakar Lucák spolu se svým týmem spravují milionové rozpočty desítkám klientů. V tomto podcastu získáte konkrétní tipy, zkušenosti z praxe a možná i pár překvapivých odhalení. Pokud si odsud odnesete cokoliv zajímavého, budeme moc rádi, když Socials Podcast doporučíte dál. Užijte si poslech!